Tomasz Wojsz, Neinver: konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju Galerii Malta

Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta

Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta

W ciągu ostatniego kwartału w poznańskiej Galerii Malta zostało otwartych siedem nowych salonów należących do polskich i światowych marek. Do grona najemców dołączył kolejny przedstawiciel hiszpańskiej grupy Inditex – Massimo Dutti. Inne marki Inditeksu, których salony znajdują się w galerii, to Zara, Bershka, Oysho, Stradivarius oraz Pull&Bear.

Oferta centrum wzbogaciła się również o sztandarowy brand polskiego producenta obuwniczego NG2 – markę CCC oraz o salon firmy Wólczanka, polskiego producenta odzieży męskiej, należącego do Vistula Group SA.

Galeria poszerzyła także swoją ofertę rekreacyjną podpisując umowę z siecią klubów Pure. Klub otwarty w Galerii Malta jest największym obiektem sieci w Wielkopolsce. Na wiosnę 2013 roku zaplanowano w centrum otwarcie studia Iskra, należącego do największej sieci szkół tańca w Polsce.

– Mocną pozycję Galerii Malta w Poznaniu zawdzięczamy konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju centrum, dynamice w aktywnościach dostosowanych do zmian zachodzących na rynku oraz różnorodnym działaniom marketingowym. Galeria Malta proponuje swoim klientom unikalny miks sklepów i atrakcyjne oferty sprzedażowe. Jest miejscem docenianym za wyjątkowe działania, którymi inspiruje i zachęca do zachowania równowagi pomiędzy różnymi aspektami życia. Klienci chętnie spędzają u nas czas i regularnie do nas wracają – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Na bieżąco poszerzana i dywersyfikowana jest także oferta gastronomiczna centrum. Food court centrum uzupełniły w ostatnim czasie zarówno sprawdzone, jak i nowe koncepty. Do grona najemców dołączyły marki takie jak Costa by coffeeheaven, Berlin Döner Kebap czy debiutująca na polskim rynku włoska sieć YoYogurt. Pojawił sie też nowy, ciekawy format – restauracja Guac’n’ole łącząca światy meksykańskiego fast foodu i slow foodu.

Galeria Malta ma 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej i 54 tys. mkw. łącznej powierzchni najmu na której znajduje się 160 lokali. Jest to największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce i kluczowy projekt zrealizowany na polskim rynku przez firmę Neinver.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016