CH Millenium Hall
CH Millenium Hall

Najemcy Centrum Handlowego Millenium Hall cenią sobie współpracę z zarządcą obiektu. Dyrektor zarządzający firmy Toys”R”Us twierdzi, że opłacało się ryzyko otwarcia salonu marki właśnie w Rzeszowie.

– Otwierając sklep Toys”R”Us w Rzeszowie zrobiliśmy przełom w naszej strategii ekspansji, która koncentruje się na większych miastach. Jednakże nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdzają słuszność tej decyzji. Współpraca z Millenium Hall układa się dobrze i mam wrażenie, że żyjemy w symbiozie, czerpiąc nawzajem korzyści z naszej obecności wśród najemców centrum. Sklep Toys”R”Us korzysta nie tylko z akcji marketingowych organizowanych przez centrum, ale przede wszystkim z naszych własnych akcji promocyjnych i eventów, które przyciągają do sklepu i do Millenium Hall nie tylko rzeszowian, ale także mieszkańców regionu – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Wojciech Czernek, dyrektor zarządzający Toys”R”Us.

Zdaniem kierownika salonu sieci odzieżowej C&A, Millenium Hall ma bardzo duży potencjał na tle innych rzeszowskich centrów handlowych.

– Praktycznie wszystkie najbardziej popularne rynkowe marki otworzyły w Millenium Hall swoje sklepy. Centrum jest dobrze zlokalizowane w mieście jeżeli chodzi o dojazd. Dysponuje własnym dość dużym parkingiem. W moim odczuciu jest bardzo atrakcyjne wizualnie. Posiada szerokie przestronne korytarze, ciekawy wystrój, efektowne podświetlenia. Ponadto Millenium Hall było pierwszym tak dużym centrum handlowym otwartym w Rzeszowie i jego zasięg zdecydowanie wykracza poza granice miasta. Od razu dało się zauważyć, iż stało się ono ulubionym miejscem robienia zakupów dla wielu młodych mieszkańców Rzeszowa. C&A jest jednym z największych najemców w tym centrum. Ponadto sklep C&A jest dobrze zlokalizowany, co korzystnie przekłada się na generowane obroty – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Konrad Przypek, kierownik sklepu C&A w Millenium Hall.

Zdaniem kierownika sklepu C&A dział marketingu centrum handlowego odznacza się dużą aktywnością.

– Millenium Hall organizuje dużą liczbę eventów, akcji i konkursów. Są one ciekawe i niejednokrotnie w przypadku konkursów klienci mogą wygrać bardzo wartościowe nagrody, np. samochód. Najemcy uzyskują informacje z marketingu co do najbliższych planowanych akcji, mają możliwość włączenia się w te eventy – podsumowuje na koniec rozmowy Konrad Przypek.

Firma LPP zdecydowała się w ostatnim czasie na podwojenie powierzchni jednego z salonów. Jak tłumaczy Jacek Szołoch, dyrektor ds. rozwoju na terenie Polski z firmy LPP, decyzja ta była spowodowana między innymi zadowalającymi wynikami sprzedaży w centrum handlowym.

– Drugi powód powiększenia salonu to możliwość zaprezentowania marki Mohito na większej powierzchni i w lokalizacji na jaką zasługuje ten brand. Liczymy tym samym na zwiększenie obrotów poprzez możliwość prezentacji pełnej oferty dla naszych wymagających klientek – mówi Jacek Szołoch, dyrektor ds. rozwoju na terenie Polski LPP. – Od momentu kiedy projekt Millenium Hall nabrał realnych kształtów byliśmy przekonani o jego bardzo dobrych perspektywach, zarówno w zakresie potencjału handlowego jak i wizerunkowego. Po roku działalności naszych marek w tym centrum utwierdziliśmy się w słuszności naszego wyboru. Wyniki sprzedaży naszych marek w Millenium Hall spełniają nasze założenia biznesowe. W takich obiektach chcemy móc prezentować kompletną ofertę LPP, a więc i nową markę Sinsay. Tak się złożyło, że możliwość pozyskania odpowiedniej powierzchni dla naszego nowego brandu, zbiegła się w czasie z ogólnopolskim startem nowego projektu LPP. Było to możliwe dzięki naszym relacjom z właścicielem i zarządcą obiektu.

Usatysfakcjonowani z działalności w Millenium Hall są także właściciele salonów Media Expert oraz Marella, Weekend by MaxMara oraz Liu Jo.

– Jesteśmy zadowoleni, że elektromarket Media Expert wzbogaca ofertę handlową galerii Millenium Hall. W ciągu pierwszego roku swojej działalności Millenium Hall zdobyło pozycję najważniejszego punktu na zakupowej mapie Rzeszowa, dlatego obecność w tym obiekcie jest dla nas szczególnie ważna. Doceniając dynamicznie rozwijający się rynek podkarpacki, cały czas koncentrujemy się na tym, by wychodzić naprzeciw rosnącym oczekiwaniom rzeszowian – mówi Sławomir Tomala wiceprezes Domex sp. z o.o., operatora Media Expert w Millenium Hall.

– Dzięki kompleksowej ofercie Millenium Hall zdobywa szeroką grupę klientów z całego regionu, co w przypadku marek ekskluzywnych, takich jak nasze ma ogromne znaczenie. Pozyskaliśmy stałe klientki, które odwiedzają nas regularnie, nie tylko przy okazji premier najnowszych kolekcji i organizowanych akcji promocyjnych, ale także w trakcie codziennych zakupów. Millenium Hall rozumie nasze potrzeby i wspiera działalność naszych salonów np. organizując ekskluzywne pokazy kolekcji adresowane do naszych klientek – dodaje Dorota Lis, manager salonów Marella, Weekend by MaxMara oraz Liu Jo w Millenium Hall.

Millenium Hall to pierwsze regionalne centrum kulturalno-handlowe na Podkarpaciu. Powierzchnia centrum to ponad 56 tys. mkw. (GLA), na której klienci mogą znaleźć 250 sklepów najmodniejszych marek (GBA 110 tys. mkw.). Główni najemcy to: marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, marki grupy LPP (Reserved, Cropp Town, Mohito, House), Weekend by MaxMara, Marella, Liu Jo, Mango, Pepe Jeans, Lacoste, Toys”R”US, Media Expert, Multikino, Piotr i Paweł oraz Stowarzyszenie Siemacha. W Millenium Hall mieści się 4-gwiazdkowy hotel Hilton Garden Inn Rzeszów oferujący 101 pokoi. W centrum znajduje się parking samochodowy na 1200 miejsc. Obiekt został otwarty w październiku 2011 roku. Deweloperem projektu jest spółka Develop Investment.