Elbfonds: Decathlon w marcredo Center Szczecin

Wizualizacja marcredo Center Szczecin

Wizualizacja marcredo Center Szczecin

Spółka elbfonds Development podpisała umowę najmu z właścicielem sieci sklepów Decathlon. Nowy punkt powstanie w marcredo Center Szczecin.

Marcredo Center Szczecin będzie retail parkiem o powierzchni najmu około 10,2 tys. mkw. Obiekt będzie mieścił się przy ulicy Struga – jednej z najbardziej uczęszczanych dróg wjazdowych do Szczecina. W okolicy znajduje się największe skupisko osiedli mieszkaniowych w mieście. W marcredo znajdą się sklepy wielkopowierzchniowe znanych polskich i zagranicznych marek z asortymentem uzupełniającym w stosunku do okolicznych centrów handlowych.Dla klientów dostępne będzie nie mniej niż 400 miejsc parkingowych. Otwarcie obiektu zaplanowane jest na grudzień 2013.

Nazwa marcredo Center oznacza nowoczesne nieruchomości handlowe cieszące się popularnością na arenie krajowej i międzynarodowej. Centra marcredo dzięki swojej strukturze najemców zaspokajają codzienne potrzeby klientów.  Wszystkie centra marcredo muszą spełnić takie same wymagania. Są nimi: dobra lokalizacja, solidna konstrukcja, duża liczba miejsc parkingowych oraz wysoka rozpoznawalność.

Elbfonds Development sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest spółką deweloperską, obsługującą i wspierającą wszystkie, realizowane przez spółki Grupy elbfonds, przedsięwzięcia inwestycyjne w sektorze nieruchomości komercyjnych. Elbfonds Development w ciągu najbliższych czterech do sześciu lat planuje zainwestować w Polsce 600 mln euro. W ramach tej inwestycji powstać ma do 40 obiektów handlowych w miastach powyżej 10 tys. mieszkańców.

Grupa elbfonds w 2012 roku zakupiła nieruchomości gruntowe pod budowę centrów handlowych w Kutnie, Szczecinie i Głogowie. Otworzyła również centrum handlowe Marcredo Center Ciechanów.

Decathlon to francuska sieć handlowa, która należy do Grupy Oxylane. W Polsce firma działa od 2001 roku. Obecnie Decathlon sp. z o.o. posiada 29 placówek handlowych (całkowita powierzchnia 120 tys. mkw. na terenie 12 województw). Otwierane sklepy mają powierzchnię od 2 tys. mkw. do 9 tys. mkw. Punkty te oprócz przestrzeni handlowej posiadają tzw. strefę testową, w której klienci mogą wypróbować sprzęt sportowy. Sklepy sieci najczęściej są położone w pobliżu centrów i parków handlowych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016