Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska: podsumowanie 2012

Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska

Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska

Mijający rok z pewnością przyczynił się do większej dojrzałości rynku handlowego w Polsce. Spowolnienie gospodarcze oraz związana z nim ostrożność zarządców nieruchomości i najemców, doprowadziły do jeszcze bliższej i bardziej rozważnej współpracy obu stron, choć wiąże się ona np. z długotrwałym negocjowaniem umów. Ta zasada ma tym większe znaczenie, im trudniejszych czasów dotyczy.

Postępując w taki sposób, Neinver zbudował sieć outletów Factory – największą w Polsce sieć centrów wyprzedażowych, odwiedzanych przez 11 mln klientów rocznie. Podsumowując rok 2012 nie sposób nie wspomnieć o przypadającym właśnie jubileuszu 10-lecia polskiego rynku centrów outlet, stworzonego dekadę temu z chwilą otwarcia pierwszego Factory w warszawskim Ursusie.

Za kilka miesięcy oddamy do użytku piąte już centrum wyprzedażowe – Factory Warszawa Annopol. Ta inwestycja to dobry przykład coraz wyraźniejszego w branży trendu dotyczącego odpowiedzialnego budownictwa i zarządzania. Powstające na Białołęce Factory już na etapie projektu otrzymało ekologiczny certyfikat BREEAM jako pierwszy obiekt handlowy w Polsce. Jestem przekonana, że nadchodzący rok umocni ten wyraźny trend, a certyfikaty środowiskowe potwierdzające troskę inwestora o ekologię, będą w przyszłości standardem na rynku handlowym.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska