Wizualizacja Galerii Aviator

– Niewątpliwie ważnym i kluczowym dla nas wydarzeniem w minionym roku było rozpoczęcie budowy Atrium Felicity w Lublinie. Otwarcie tego centrum jest planowane na koniec 2013 roku, ale już teraz, rok przed tym terminem, możemy się pochwalić blisko 80 proc. poziomem komercjalizacji, uwzględniając list intencyjny z Media Saturn – powiedziała Katarzyna Cyz, CEO Atrium Poland Real Estate Management.

– W ciągu ostatnich 12 miesięcy powiększyliśmy nasze polskie portfolio zarówno pod względem liczby obiektów (do 21), jak i powierzchni handlowej (do ok. 389 tys. mkw.). Do tych zmian przyczyniły się otwarcia: Media Markt w Gdyni i pierwszego piętra centrum Atrium Mosty w Płocku.

– W 2013 roku Polska pozostanie kluczowym obszarem działań Atrium European Real Estate. Przede wszystkim planujemy wielkie otwarcie Atrium Felicity. Przygotowujemy się do rozbudowy Atrium Copernicus w Toruniu. Przy portfolio 21 obiektów w Polsce, cały czas trwa proces rekomercjalizacji, który przeprowadzamy z sukcesem. Świadczy o tym utrzymujący się bardzo wysoki poziom komercjalizacji centrów, który pod koniec III kwartału 2012 roku wynosił 97,1 proc.

– Centra Atrium cieszą się bardzo dobrymi opiniami wśród klientów. Potwierdzają to badania –przeprowadzane w ubiegłym roku przez międzynarodową agencję International Service Check. Atrium Reduta zostało najlepiej ocenionym przez klientów centrum handlowym w Polsce, zdobywając 90,8 proc. możliwych do zdobycia punktów. Drugie miejsce zajęło centrum Atrium Promenada z 90 proc. punktów. Z kolei Atrium Targówek zostało uznane przez konsumentów za galerię, w której zakupy są najprzyjemniejsze.

W Polsce Atrium posiada 21 centrów handlowych w 17 miastach. W skład portfela firmy wchodzą m.in. centra handlowe Atrium Reduta, Promenada, Atrium Targówek w Warszawie, Atrium Mosty w Płocku, Atrium Biała w Białymstoku, Atrium Copernicus w Toruniu, Atrium Koszalin w Koszalinie, Atrium Molo w Szczecinie, Atrium Kasztanowa w Pile oraz Atrium Plejada w Bytomiu.