Kamila Jaroszyńska, Sephora: 2013 rok będzie trudny dla rynku detalicznego

Kamila Jaroszyńska, Sephora

Kamila Jaroszyńska, Sephora

– W 2012 roku Sephora utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w kategorii kosmetyków selektywnych w Polsce. Odnotowujemy przy tym wzrost sprzedaży, zarówno w całej sieci, jak i w sklepach porównywalnych, co szczególnie w dzisiejszych czasach, potwierdza skuteczność naszego modelu biznesowego. Ten rok zaliczamy też do bardzo udanych w obszarze budowania relacji z klientami, wzmacniania wizerunku naszej marki oraz rozwoju unikalnego customer experience – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Kamila Jaroszyńska, dyrektor ds. inwestycji, Sephora Polska.

Firma w 2012 roku poza otwarciami nowych salonów skupiła się także na modernizacji salonów w kilku największych polskich miastach.

– Jesteśmy też bardzo zadowoleni z dalszego rozwoju naszej sieci w Polsce. Otworzyliśmy pięć nowych perfumerii, prowadzimy też projekt remodelingu wybranych salonów. Poddaliśmy gruntownej modernizacji nasze flagowe perfumerie w centrach handlowych CH Manufaktura w Łodzi, CH Silesia City Center w Katowicach, CH Klif w Gdyni oraz CH Atrium Reduta w Warszawie. Wprowadziliśmy innowacyjne rozwiązania, np. nowy koncept sali sprzedaży wraz ze zmianą położenia kas, co pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie potencjału perfumerii i uczynienie ich jeszcze atrakcyjniejszymi. Opinie klientów oraz wyniki finansowe potwierdzają skuteczność naszych działań. – dodaje Kamila Jaroszyńska.

– Myślę, że 2013 rok będzie ciekawy, ale też trudny dla handlu detalicznego. Już teraz obserwujemy spowolnienie wzrostu rynku kosmetyków selektywnych do około 7 proc. rok do roku. Na rynku deweloperskim w dalszym ciągu pojawiają się nowe interesujące obiekty, w których Sephora chciałaby się pojawić, choć niewątpliwie jest ich mniej niż w poprzednich latach – dodaje dyrektor ds. inwestycji, Sephora Polska.

W  chwili obecnej Sephora posiada w Polsce 92 perfumerie. Na świecie działa ponad 1600 sklepów marki. Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych. Firma powstała w 1970 roku we Francji. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.

 

Reklama

Galeria Jurajska