Salon Cropp

Przychody ze sprzedaży spółki odzieżowej LPP w grudniu 2012 wyniosły około 408 mln zł. Były one wyższe o 26 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku 2011. Szacunkowa wartość marży brutto ze sprzedaży w tym okresie przekroczyła 57 proc. i była nieco wyższa od zrealizowanej w grudniu roku poprzedniego.

Natomiast przychody ze sprzedaży w całym 2012 roku wyniosły ponad 3,2 mld zł. Przychody te były wyższe o 29 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej.

LPP planuje w 2013 roku debiut swojej nowej marki Sinsay. Do końca grudnia 2013 roku w Polsce zostaną otwarte salony tej marki o łącznej powierzchni 13 tys. mkw.

Na dzień 30 września 2012 roku sieć detaliczna LPP liczyła 1005 sklepów: 330 salonów Reserved, 282 Cropp, 242 House oraz 139 Mohito.