Carte d’Or Cafe: co najmniej 8 nowych lodziarni w 2013 roku

Lodziarnia Carte d’Or Cafe

Lodziarnia Carte d’Or Cafe

Spółka CD Cafe, do której należy sieć lodziarni Carte d’Or Cafe zakończyła rok 2012 z liczbą 30 placówek w Polsce. Firma chce przyspieszyć rozwój w kraju i w przyszłości stać się największym konkurentem lodziarni sieci Grycan.

– Na chwilę obecną pewnych jest już osiem nowych lokalizacji, które zostaną otwarte w 2013 roku, a kolejne są w trakcie finalizowania – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Artur Czoska, dyrektor do spraw rozwoju sieci Carte d’Or Cafe. – W 2012 roku łącznie zostało otwartych 14 lodziarni. Powierzchnia lokali w centrach handlowych jest różna. Nasze placówki mierzą od 30 metrów kwadratowych w formie wysp do 120 metrów kwadratowych.

Firma CD Cafe sp. z o.o., sp.k., do której należy sieć w Polsce umożliwia otwarcie lodziarni pod logo marki także na zasadach franczyzy.

– Nie mamy specjalnych wymagań w kwestii wielkości miasta, w którym ma się znaleźć nowy lokal. Jeżeli franczyzobiorca zgłasza się z danego miasta, to po prostu weryfikujemy czy taka inwestycja będzie miała sens – dodaje Artur Czoska. – Lokale Carte d’Or Cafe charakteryzują się oryginalnym i nowoczesnym wystrojem odzwierciedlającym ekskluzywny wizerunek marki lodów Carte d’Or. W lokalach serwowane są lody o najwyższej jakości, jak również przygotowywane na ich bazie desery oraz bogata oferta kaw.

Nakłady finansowe związane z otwarciem lodziarni sieci kształtują się różnie, w zależności od skali wybranego profilu. W przypadku najtańszej opcji wyspy – wymagana jest powierzchnia około 25-30 mkw. i nakłady szacowane na minimum 50 tys. zł netto. Natomiast w przypadku najdroższej lodziarni premium wymagana powierzchnia lokalu to 130-160 mkw. Koszt adaptacji, w zależności od stanu lokalu, szacowany jest w tej opcji na 200-300 tys. zł netto. Okres zwrotu z inwestycji wynosi od 7 do 24 miesięcy, przy czym najkorzystniejszy moment uruchomienia lodziarni to kwiecień. Więcej informacji na temat współpracy ze spółką znajduje się na stronie www.cafecartedor.pl.

Firma w najbliższym czasie planuje skupić się na otwarciach w centrach handlowych.

– Posiadamy lokale nie tylko w centrach handlowych, ale także punkty wolnostojące i punkty sezonowe. Ze względu na strefę klimatyczną, w której mieszkamy centra handlowe gwarantują nam, że klient pojawia się codziennie, nie zwracając uwagi na deszcz czy mróz. Lokale wolnostojące charakteryzują się zdecydowanie większym uzależnieniem od pory roku– dodaje dyrektor do spraw rozwoju sieci Carte d’Or Cafe.

Marka Carte d’Or Cafe należy na świecie do firmy Unilever N.V. W 2011 roku ogólnoświatowy obrót firmy wyniósł 46,5 miliarda euro. Produkty Unilever sprzedawane są w ponad 190 krajach. Unilever zatrudnia ponad 171 tys. pracowników. Firma Unilever Polska sp . z o.o. w 2010 r. odnotowała przychody ze sprzedaży w Polsce na poziomie ponad 3,3 miliarda złotych.

 

 

Reklama

Galeria Jurajska