Intersport: w grudniu wzrosła sprzedaż sieci o prawie 25 proc.

Sklep  Intersport

Sklep Intersport

Przychody netto ze sprzedaży w sklepach należących do Intersport Polska SA, osiągnięte w grudniu 2012 roku wynoszą około 29,6 mln zł i są wyższe o 24,8 proc. od uzyskanych w analogicznym okresie 2011 roku, w którym spółka odnotowała przychody w wysokości 23,7 mln zł.

Narastająco, w okresie od stycznia do grudnia 2012 roku wartość przychodów netto ze sprzedaży Intersport wyniosła 233 mln zł i jest wyższa o ponad 20 proc. od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wówczas odnotowano sprzedaż na poziomie około 194,1 zł.

Grupa Intersport zajmuje się detaliczną sprzedażą artykułów sportowych. Intersport Polska SA jest członkiem międzynarodowej Grupy Intersport od 2005 roku i prowadzi działalność handlową w 32 salonach własnych, które zlokalizowane są w 21 największych miastach Polski.

Grupa Intersport (Intersport International Corporation) w 2012 roku przejęła amerykańską spółkę The Athlete’s Foot (TAF), posiadającą 420 sklepów z obuwiem sportowym działających w 27 krajach. Transakcja, jak zapowiadali przedstawiciele spółki, ma poprawić pozycję konkurencyjną Grupy Intersport, a także jej licencjobiorców i franczyzobiorców.

Reklama

Galeria Jurajska