Blue City: plany dalszej modernizacji centrum handlowego

CH Blue City

CH Blue City

W 2012 roku w warszawskim Centrum Handlowym Blue City otwarto kilka nowych sklepów, głównie reprezentujących marki najbardziej oczekiwane przez klientów galerii. Listę najemców obiektu poszerzyły sklepy: iSpot, Hebe, E.Wedel, Yes, Parfois, Redberry, Olimpia czy pierwszy na polskim rynku salon marki kosmetycznej NYX.

W Blue City w ubiegłym roku wprowadzono nowy system oznakowania poziomów 0 i +1. Jak zapowiadają przedstawiciele centrum handlowego proces odnawiania centrum będzie kontynuowany w następnych latach.

– W 2013 i 2014 roku czekają nas nowe inwestycje na terenie centrum, jako że jesteśmy w trakcie pozyskiwania gruntu, przylegającego do działki, na której stoi Blue City. W najbliższych latach najprawdopodobniej ruszy na nim nowa inwestycja biurowa. Jednym z najważniejszych planowanych działań w centrum będzie zapewne także przeniesienie części restauracyjnej o jeden poziom w górę – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City. – W ten sposób centrum handlowe otrzyma nie tylko nowy, przystosowany do dzisiejszych wymagań klientów, nowoczesny foodcourt, ale również powierzchnie pod dodatkowe sklepy na poziomie +1. Chcemy wprowadzić do Blue City nowe atrakcyjne dla klientów marki odzieżowe, na czele z kolejnymi wiodącymi operatorami w branży. Planujemy usprawnienie systemu komunikacji z naszymi klientami poprzez nowatorskie rozwiązania internetowe. Plan imprez przewiduje organizację kilkudziesięciu ciekawych wydarzeń, wspomaganych skoordynowanymi kampaniami informacyjnymi i promocyjnymi.

Modernizowane będą też toalety, a także korytarze do nich prowadzące. Na elewacji centrum stworzono konstrukcję, która umożliwia prezentowanie logotypów najemców.

W ciągu ubiegłego roku centrum handlowe przeprowadziło dwie kampanie wizerunkowe oraz szereg kampanii taktycznych wspierających ponad 60 imprez, które odbyły się w Blue City.

– Rok 2012 był dla Blue City czasem stabilizacji i utrwalania pozycji rynkowej na warszawskiej mapie centrów handlowych. Zakończyliśmy go z 4-procentowym wzrostem w liczbie odwiedzających centrum. Jest to korzystny wynik. W tym samym okresie, według badań niezależnych firm, średni ruch w skali kraju w segmencie centrów handlowych zmalał aż o 7 procent, w segmencie hipermarketów również liczba klientów zmalała w porównaniu do roku wcześniejszego – dodaje dyrektor marketingu Blue City. – Nasze centrum handlowe zanotowało znaczący wzrost w porównaniu do średniej rynkowej i jest to kolejny rok z rzędu, w którym powiększyliśmy liczbę klientów. Wzrost cieszy nas również w kontekście nieustających doniesień medialnych o pogłębiającym się kryzysie w Polsce i w Europie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016