Kampania reklamowa Caterina
Kampania reklamowa Caterina

Z początkiem 2013 roku działalność rozpoczął sklep internetowy, w którym można zamówić produkty marki Caterina. W e-sklepie znaleźć można ofertę znaną ze sklepów stacjonarnych, a także szeroką gamę produktów z wyprzedaży.

– Zdecydowaliśmy się na uruchomienie sprzedaży internetowej nie tylko z uwagi na rosnące zainteresowanie ofertą naszej marki. Sklep online jest jednocześnie zwieńczeniem wdrożonej w 2011 roku strategii rynkowej, która zakładała konsolidację sieci sprzedaży Caterina i podniesienie jakości obsługi klienta – mówi Marcin Gieracz, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży marki.

– Caterina on-line to także nowy kanał dystrybucji, pozwalający dotrzeć do nowych klientów oraz narzędzie umożliwiające  pełną prezentację oferty marki Caterina. Na stronie znajdują się opisy wysokogatunkowych tkanin, podpowiedzi stylizacyjne oraz gotowe zestawy ubrań na różne okazje – dodaje Marcin Gieracz.

Sklep internetowy marki jest dostępny pod adresem www.sklep.caterina.pl.

Caterina to marka z ponad 20-letnią historią i doświadczeniem. Brand należy do firmy Acus M. Sobiech i P. Stefaniuk sp. j. W chwili obecnej spółka posiada 28 salonów w największych miastach Polski. Salony mieszczą się zarówno w centrach handlowych, jak i przy głównych ulicach największych miast. Poza sklepami oferującymi aktualną kolekcję, do sieci Caterina należą dwa sklepy outletowe. Sklepy marki mierzą średnio 60 mkw.

Marka oferuje odzież damską dla kobiet aktywnych szukających klasycznych krojów i dobrej jakości tkanin. Za płaszcz marki Caterina w cenie regularnej trzeba zapłacić ok. 3 tys. zł, sukienki kosztują ok. 800 zł, kurtki – ok. 2 tys. zł, obuwie – ok. 1 tys. zł, spodnie – ok. 500 zł, bluzki – ok. 400 zł.