Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju RTV Euro AGD
Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju RTV Euro AGD

Aktualnie sieć RTV Euro AGD należąca do EURO-net sp. z.o.o. liczy 194 sklepy zlokalizowane w 110 miastach Polski. W 2013 r. spółka planuje kolejne otwarcia m.in. w takich miastach jak Katowice, Łomża czy Nowy Sącz.

– W ubiegłym roku uruchomiliśmy 28 nowych placówek, w tym – 13 salonów zostało otwartych w  listopadzie i grudniu. W przyszłym roku liczba otwarć może być podobna. Nowe sklepy pojawią się m.in. w takich obiektach jak: Galeria Veneda w Łomży, Galeria Trzy Korony w Nowym Sączu, CH Europa Centralna w Gliwicach, Galeria Katowice – powiedział w rozmowie z Retailnet Andrzej Czarnecki, dyrektor ds. rozwoju, EURO-net sp. z o.o.

RTV Euro AGD jest polskim przedsiębiorstwem założonym w 1990 roku. W pierwszych latach swojej działalności (1990-1994) spółka stworzyła sieć sprzedaży na rynku warszawskim, a w latach następnych rozszerzyła działalność na teren całego kraju. Obecnie oprócz 194 sklepów stacjonarnych prowadzi też sklep internetowy Euro.com.pl. Sklepy spółki są w większości zlokalizowane w największych centrach handlowych w danym mieście. Sieć RTV Euro AGD w rankingu Superbrands 213 otrzymała tytuł Superbrand Polska w kategorii zakupy. Jest także zdobywcą Srebrnego Lauru Konsumenta 2012.