Wojas: wzrost przychodów w grudniu 2012 roku

Salon Wojas w CH Promenada

Salon Wojas w CH Promenada

Przychody ze sprzedaży w sklepach należących do spółki Wojas w grudniu 2012 roku wyniosły ponad 18,8 mln zł i były wyższe o ok. 27 proc. od osiągniętych w grudniu 2011 roku. Natomiast w okresie styczeń – grudzień 2012 wielkość przychodów ze sprzedaży wyniosła 167 mln zł. To wzrost  o ponad 15 proc. w porównaniu z przychodami osiągniętymi w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Sprzedaż w kanale detalicznym narastająco wzrosła o 25 proc., a jej udział w sprzedaży ogółem wyniósł 82 proc.

Założona w 1990 roku firma Wojas to jeden z największych polskich producentów obuwia i właściciel sieci sklepów tej marki. Detaliczna sieć sprzedaży liczy 132 sklepy w Polsce, 9 na Słowacji oraz 1 na Ukrainie. Ostatnio otwarto trzy nowe punkty sprzedaży m.in. w szczecińskiej Galerii Kaskada, CH Auchan Łomianki oraz w Galerii Olimpia w Bełchatowie. Pod koniec roku zmodernizowano oraz zmieniono lokalizację sklepu w Centrum Handlowym Korona we Wrocławiu.

Zgodnie z przyjętą strategią spółka w 2012 roku otwierała kolejne sklepy, a także remontowała stare, dostosowując je do nowej stylistyki. Nowy wystrój sklepów został zaprojektowany przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o.

Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016