TriGranit: wzrost liczby klientów w Bonarka City Center

Bonarka City Center

Bonarka City Center

Bonarka City Center pozytywnie podsumowuje 2012 rok. Centrum handlowe odnotowało wzrost odwiedzalności. W mijającym roku krakowskie centrum skupiło uwagę przede wszystkim na optymalizacji portfolio najemców oraz działaniach marketingowych. W grudniu 2012 roku Bonarka zanotowała rekordową odwiedzalność – prawie 1,3 miliona klientów. W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba kupujących prezenty w galerii wzrosła o 8 proc.

– Realizację celów założonych na miniony rok oceniamy bardzo wysoko. Bonarka City Center zamyka 2012 rok z 7,5 proc. wzrostem odwiedzalności mierzonym rok do roku. Centrum przyjęło pod swój dach nowe marki z różnorodnych branż, co znacznie podnosi atrakcyjność naszej całościowej oferty dla klientów. Poszerzyliśmy także zakres współpracy z siecią Smyk otwierając Smyk Megastore. Prowadzone są zaawansowane negocjacje z kolejnymi najemcami, którzy niebawem dołączą do portfolio Bonarki – twierdzi Michał Dziedzina, dyrektor zarządzający Centrum Bonarka City Center.

– W 2012 roku Bonarka City Center rozpoczęła także współpracę reklamową z aktorką Małgorzatą Kożuchowską. Wizerunek gwiazdy pojawia się we wszystkich materiałach promocyjnych i współgra idealnie z marką Bonarka, przez co znacząco zwiększa efektywność naszych działań reklamowych i eventowych – dodaje Michał Dziedzina.

Z badań przeprowadzonych we wrześniu 2012 przez TNS Polska dla Bonarka City Center wynika, że przez 3 lata obecności na rynku Bonarka wypracowała sobie pozycję centrum o najwyższej świadomości marki „top of mind” i najwyższym odsetku lojalnych klientów. Jedna trzecia respondentów wymienia Bonarka City Center na pierwszym miejscu znanych sobie krakowskich galerii handlowych, a jedna czwarta przyznaje, że jest to miejsce, w którym najczęściej robi zakupy. Ponad połowa wszystkich klientów Bonarka City Center odwiedza ją częściej niż raz w miesiącu.

Profil statystycznego klienta Bonarka City Center jest atrakcyjny z punktu widzenia najemców – wśród osób odwiedzających centrum regularnie najwięcej jest ludzi po trzydziestym roku życia, o ustabilizowanej sytuacji zawodowej i rodzinnej.

– Badania konsumenckie dostarczają cennej wiedzy na temat naszych klientów. Dzięki nim mamy nie tylko świadomość odniesionych już sukcesów, ale także wyraźną wskazówkę na temat tego, w jakim kierunku powinny podążać nasze działania w przyszłości tak, aby podnosić atrakcyjność centrum zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla najemców. Profil konsumenta i wartość koszyka zakupowego to niewątpliwie wskaźniki, które mówią nam o umacniającej się pozycji Bonarki na rynku krakowskim. W kolejnym roku będziemy starali się utrzymać te wskaźniki na równie wysokim poziomie, co pozwoli nam na przyciągnięcie nowych marek – komentuje Marcin Berendt, dyrektor marketingu Bonarka City Center.

Bonarka City Center powstała na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 270 sklepów, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Dla klientów centrum przygotowano bezpłatny parking na 3200 samochodów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016