Wizualizacja Factory Warszawa Annopol
Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

W centrum Factory Warszawa Annopol na warszawskiej Białołęce swój sklep otworzy znana marka produkująca odzież sportową i obuwie. W nowym salonie Nike będzie można zrobić zakupy w dniu otwarcia nowego centrum outlet Factory, zaplanowanym na pierwszy kwartał 2013 roku.

Nike to jedna z marek najdłużej obecnych w centrach wyprzedażowych Factory. Salony z produktami firmy funkcjonują w całej sieci Factory, na którą składają się centra zlokalizowane w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Nowy najemca Factory Warszawa Annopol zajmie lokal o powierzchni 770 mkw.

– Nike to jeden z naszych najbardziej doświadczonych partnerów działających w formule wyprzedażowej outletów Factory. Pierwszy salon sprzedaży tej popularnej marki rozpoczął działalność wiele lat temu w – obchodzącym niedawno jubileusz dziesięciolecia – Factory Warszawa Ursus. Cieszymy się, że Nike zdecydowało się na rozwój swojej sieci sklepów razem z rozwojem naszej sieci centrów outlet. Najnowsza umowa jest już drugą podpisaną przez nas bezpośrednio z Nike Retail – mówi Agata Brzezińska, country manager Neinver Polska.

Centrum wyprzedażowe Factory Warszawa Annopol będzie drugim outletem wybudowanym w stolicy przez Neinver Polska. Jednocześnie będzie to największy obiekt handlowy tego typu na całym Mazowszu. Nowe centrum powstaje na warszawskiej Białołęce, przy skrzyżowaniu Trasy Toruńskiej z ul. Annopol.

Lokal zajmowany przez Nike będzie działał w sąsiedztwie takich marek jak Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel. Po otwarciu przewidzianym na pierwszy kwartał 2013 roku, będzie w nim funkcjonowało 120 sklepów, oferujących produkty sprzedawane w cenach niższych o 30-70 proc. niż w tradycyjnych galeriach handlowych.

Na placu budowy Factory Warszawa Annopol dobiegają końca prace przy montażu elewacji, wewnątrz powstały już ściany oddzielające lokale najemców i pierwsze witryny, a w budynku uruchomiono już ogrzewanie. Zakończono także prace związane z budową parkingów dla 800 samochodów, a także porządkowanie terenu na zewnątrz budynku. Factory Warszawa Annopol to pierwsze w Polsce centrum handlowe, któremu przyznano certyfikat środowiskowy BREEAM już na etapie projektu.

Generalnym wykonawcą inwestycji realizowanej przez Neinver Polska i wartej 35 mln euro, jest Budimex. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Za komercjalizację Factory Warszawa Annopol odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma Neinver.

Pod marką Factory, Neinver wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i od lat pozostaje liderem na tych rynkach. W Polsce Neinver obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas 158,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, a w portfolio nowopowstających obiektów w Polsce znajduje się około 250 tys. mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej.