7th Street: otwarcie 5 kolejnych lokali

Menu sieci 7th Street

Menu sieci 7th Street

Sieć 7th Street – Bar & Grill konsekwentnie realizuje swoją strategię otwarcia minimum 15 restauracji w 2013 roku. W ciągu pierwszych miesięcy roku zostanie otwartych 5 lokali gastronomicznych.

– Do końca lutego powinniśmy otworzyć lokale we Wrocławiu, Poznaniu i Pruszkowie. Natomiast na styczeń zaplanowane jest otwarcie lokalu w Warszawie w CH Promenada. Razem z lokalem własnym sieci w Żyrardowie będzie to pięć funkcjonujących lokali – mówi Łukasz Błażejewski, właściciel marki 7th Street.

W Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu będą to lokale w formie restauracji z obsługą kelnerską. W Pruszkowie będzie to lokal prowadzony w formie baru samoobsługowego.

– Każdy z naszych dotychczasowych franczyzobiorców szukał lokalu od 4-6 miesięcy, dlatego są to naprawdę dobre lokalizacje. Największym wyzwaniem i jednocześnie nową wizytówką sieci będzie dla nas lokal w Poznaniu. Jest to dwupoziomowa tawerna o powierzchni konsumpcyjnej prawie 300 mkw. zlokalizowana na terenie dzielnicy starego miasta. Lokal ma stylowe wnętrza składające się z kilku sal – dodaje właściciel.

7th Street – Bar & Grill to sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej budowana na zasadach franczyzy, która pozwala przy wkładzie własnym od ok. 80 tys. zł otworzyć gotowy lokal z pełnym wyposażeniem. Dodatkowo 7th Street, przy współpracy ze swoimi partnerami, zapewnia franczyzobiorcom nieodpłatnie część wyposażenia m.in. część urządzeń kuchennych, ekspres do kawy, zamrażarki, lodówki, ogródek letni, odzież roboczą i elementy reklamowe.

Lokale pod szyldem 7th Street można uruchomić w formie baru samoobsługowego (7th Street – Grill & Bar), z daniami serwowanymi w jednorazowych opakowaniach lub restauracji z pełną obsługą kelnerską i zastawą stołową (Restauracja 7th Street – Grill & Bar).

W menu 7th Street można znaleźć: kubełki i zestawy z panierowanymi pikantnymi kawałkami kurczaka, frytki, opiekane ćwiartki ziemniaków, 14 różnych rodzajów kanapek, hamburgery, kebaby z kurczaka, sałaki, szaszłyki, karkówkę z grilla, zestawy dla dzieci oraz desery lodowe.

Łukasz Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego Gold Finance Doradcy Finansowi. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce. W 2011 sprzedał wszystkie swoje udziały Markowi Jutkiewiczowi. Aktualnie Łukasz Błażejewski buduje sieć restauracji i barów z kuchnią amerykańską pod marką 7th Street.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016