Salon Ochnik

Spółka Ochnik, właściciel sklepów z odzieżą i galanterią skórzaną planuje w 2013 roku otworzyć sześć nowy punktów handlowych. – W pierwszej połowie roku uruchomimy dwa sklepy, w Factory Warszawa Annopol i CH Galaxy Szczecin. Natomiast kolejne cztery punkty sieci ruszą w drugiej połowie roku – powiedział redakcji Retailnet.pl  Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych Ochnik sp. z o.o.

– Zamierzamy również zmodernizować trzy istniejące sklepy w centrach handlowych. Na przykład w Galerii Sfera w Bielsku Białej, gdzie oprócz zmiany aranżacji salonu nastąpi jego relokacja. W nowym lokalu zajmiemy powierzchnię 100 mkw. Obecny salon ma 80 mkw. Ponadto kończą się nam umowy najmu w kilku galeriach handlowych m.in. w Focus Mall Bydgoszcz i Zielona Góra, CH Karolinka, CH Pogoria, czy CH Jantar. Dlatego już prowadzimy rozmowy związane z projektowanym przedłużeniem funkcjonowania tych lokali.

Firma w zeszłym roku uruchomiła trzy salony, w tym pierwszy w Niemczech w centrum handlowym Lohr Center Koblenz. – Nie wykluczamy kolejnych otwarć w Niemczech. Jednak najpierw musimy przetestować ten rynek. Realnie będziemy mogli porównać wszystkie wskaźniki sprzedaży i podjąć decyzję za dwa, trzy lata – dodał Arkadiusz Konarski.

Ochnik sp. z o.o. została utworzona w 1989 roku. Firma zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży, galanterii skórzanej oraz dodatków. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 65 salonów firmowych o powierzchni od 60 do 90 mkw. Sklepy są zlokalizowane w galeriach i centrach handlowych w całej Polsce (najwięcej znajduje się w woj. mazowieckim i śląskim). Produkty marki Ochnik można także kupić za pośrednictwem firmowego sklepu internetowego http://www.sklep.ochnik.com/, który funkcjonuje od 2009 roku. Siedziba firmy mieści się w Garwolinie. W Rosji funkcjonują dwa sklepy pod szyldem Ochnik, które są prowadzone przez partnerów.