Pawo: butiki sieci powstaną w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców

Salon Pawo

Salon Pawo

Spółka Pawo, która prowadzi sklepy z odzieżą męska planuje rozszerzyć sieć o kilka nowych lokalizacji w 2013 roku – Chcielibyśmy uruchomić około 4- 5 nowych salonów w centrach handlowych. Przede wszystkim interesują nas lokalizacje w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Ostrożnie podchodzimy do nowo powstających galerii – powiedział redakcji Retailnet.pl Paweł Wolski, dyrektor zarządzający spółki Pawo sp. z o.o.

– Zeszły rok był dosyć trudny dla rynku i z planowanych czterech sklepów otworzyliśmy jeden. Salon Pawo o powierzchni 100 mkw. w Galerii Rzeszów. Jesteśmy bardzo zadowolenie z tego miejsca, ponieważ obiekt ma dobry traffic. Aktualnie toczą się zaawansowane rozmowy z właścicielami działających już centrów handlowych na kolejne sklepy sieci Pawo – dodał Paweł Wolski.

Butiki sieci Pawo to lokale średniej wielkości o powierzchni od 80 do 100 metrów kwadratowych, usytuowane przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. W 2011 roku otwarto cztery salony marki, dwa własne i dwa francyzowe. Obecnie sieć Pawo składa się z 31 salonów funkcjonujących w galeriach handlowych na terenie całego kraju.

Firma Pawo sp. z o.o. powstała w 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki sieciowe znajdują się m.in. w łódzkiej Manufakturze, katowickiej Silesii, Galerii Bełchatów, warszawskich Złotych Tarasach, Galerii Atrium w Koszalinie, Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu i w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska