Pawo: nowa marka odzieżowa Mon Amie

Salon Mon Amie

Salon Mon Amie

Spółka Pawo uruchomiła nową markę odzieżową Mon Amie, która skierowana jest do kobiet. – Pierwszy sklep z logiem Mon Amie otworzyliśmy w Centrum Handlowym Port Łódź. Salon zajął lokal o powierzchni 100 mkw. Jesteśmy zadowoleni z wyników operacyjnych nowego conceptu i pragniemy rozwijać go poprzez otwieranie placówek własnych ale również franczyzowych. Pierwsze rozmowy z potencjalnymi kooperantami już trwają. Butiki  będą mieścić się tylko w galeriach i centrach handlowych  – powiedział redakcji Retailnet.pl Paweł Wolski, dyrektor zarządzający spółki Pawo sp. z o.o.

– Prowadzimy już prace związane z uruchomieniem sklepu internetowego Mon Amie – dodał Paweł Wolski.

Shop Concept Mon Amie wymaga lokalu o powierzchni 100-120 mkw., aby pozwoliło to na odpowiednią ekspozycje asortymentu, a także na stworzenie wymaganego komfortu zakupów. Marka Mon Amie oferuje m.in płaszcze, żakiety, swetry, bluzki, spódnice oraz spodnie. Wśród materiałów jest dużo wełny i dzianin.

Pomysł na markę Mon Amie powstał pod wpływem wyników badania satysfakcji polskich konsumentek. Wskazywały one na zmęczenie unifikacją kolekcji wielko-powierzchniowych sklepów, które w pogoni za nowinkami mody ignorują prawdziwe potrzeby polskich kobiet. Całości negatywnego obrazu dopełnia jakość oferowanych konstrukcji i materiałów oraz obsługa i stan przymierzalni.

Firma Pawo sp. z o.o. powstała w 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki Pawo to lokale średniej wielkości o powierzchni od 80 do 100 mkw., usytuowane przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. Obecnie sieć Pawo składa się z 31 salonów.

Reklama

Galeria Jurajska