Karen Millen: będzie więcej salonów w Polsce

Butik Karen Millen

Butik Karen Millen

– Rozważamy lokalizacje w najlepszych centrach handlowych. Szukamy obiektów, które są odpowiednie dla koncepcji naszej marki. Stawiamy na duże miasta i popularne centra handlowe, które posiadają już luksusowe marki w swojej ofercie i które zapewnią wysoki przepływ klienta – mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Barejka, prezes zarządu, KM Poland sp. z o.o.

Brytyjską markę Karen Millen na polski rynek wprowadziła firma KM Poland sp. z o.o. Pierwszy salon otwarto w kwietniu w 2012 roku w CH Klif w Gdyni. Powodami dla których wybrano CH Klif w Gdyni na debiut w Polsce, były jak podkreśla przedstawicielka sieci,  położenie obiektu w turystycznym mieście i koncepcja samego centrum, które wśród swoich najemców posiada wiele marek luksusowych oraz marek z grupy premium. Nie bez znaczenia były też planowane mistrzostawa Euro 2012. Drugi salon sieci na polskim rynku uruchomiono w grudniu 2012 roku w warszawskiej Galerii Mokotów. Spółka planuje dalszą ekspansję i zamierza w 2013 roku otworzyć jeszcze 1 bądź 2 salony.

– Planujemy średnio 2 otwarcia rocznie. Po zaledwie kilku miesiącach działalności w Polsce trudno nam jednoznacznie określić górną granicę rozwoju sieci. Rynek wciąż się zmienia i każdy rok przynosi nowe możliwości. Polska jest regionem bardzo atrakcyjnym dla inwestycji. Rosnące zainteresowanie modą, nowościami i trendami w Polsce również przyczyniły się do naszego wyboru ekspansji właśnie w tym kraju. Istnieje wielu potencjalnych klientów, którzy doceniają wysoką jakość i charakterystyczny design naszych ubrań. Jednocześnie obserwujemy pewną niszę na rynku wśród konkurencji – to segment odzieży okazjonalnej, który Karen Millen zaprezentuje w szerokim asortymencie – dodaje Barejka.

Średnia powierzchnia sklepów sieci to ok. 150 mkw. Sklepy o takiej wielkości, jak zapewnia przedstawiciel sieci, dają możliwość właściwej prezentacji produktu oraz zapewniają klientom kameralną, butikową atmosferę.

Karen Millen oferuje stylową i elegancką odzież oraz akcesoria dla kobiet. – To jeden z największych sukcesów brytyjskiej mody. Karen Millen jest znanym na całym świecie przedsięwzięciem inwestycyjnym, który dostarcza luksus i niezobowiązujący glamour kobietom w wielu krajach – mówi Magdalena Barejka.

Karen Millen tworzy 12 kolekcji na każdy sezon, a nowe propozycje pojawiają się w sklepach co dwa tygodnie. Kolekcje obejmują wszystkie zasadnicze elementy garderoby, każda z nich jest tworzona w całości w firmie. Główną cechą wyróżniającą brand to, kolekcja okazjonalna  oferująca sukienki na szczególne momenty życia.

Marka funkcjonuje na światowym rynku światowym od ponad 30 lat. Została założona przez Kevina Stanford i Karen Millen, którzy otworzyli swój pierwszy butik w 1983 r. w hrabstwie Kent. Obecnie Karen Millenn Ltd. posiada ok. 350 sklepów w 45 krajach na całym świecie ( w tym 100 sklepów w Wielkiej Brytanii).

Reklama

Galeria Jurajska