Zarząd Solar Company SA poinformował, że przychody ze sprzedaży osiągnięte w grudniu 2012 roku wyniosły 10,9 mln zł. W tym w salonach własnych należących do spółki Solar oraz outletach firma osiągnęła wynik na poziomie 10,6 mln zł.

Solar Company zajmuje się projektowaniem i sprzedażą odzieży damskiej oraz dodatków odzieżowych. Sieć sprzedaży spółki w Polsce i za granicą obejmuje łącznie ponad 230 placówek (dane z grudnia 2012 r.). W Polsce sieć skupia 204 punkty handlowe, składające się z 72 sklepów własnych, w tym 8 sklepów typu outlet, 8 sklepów franczyzowych, 116 sklepów partnerskich oraz sklepu internetowego.

Za granicą sieć obejmuje 38 sklepów – 31 partnerskich oraz 7 franczyzowych zlokalizowanych w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.