Salad Story: przynajmniej 5 restauracji w 2013 roku

Punkt sprzedaży Salad Story

Punkt sprzedaży Salad Story

– Na 2013 rok mamy podpisanych pięć umów najmu lokali pod restauracje Salad Story w centrach handlowych. Oczywiście prowadzimy rozmowy w kolejnych miejscach. Dlatego liczba nowych punktów sieci może być większa – powiedziała redakcji Retailnet.pl Iwona Terlikowska, specjalista ds. rozwoju Salad Story sp. z o.o. sp. k.

Salad Story sp. z o.o. sp. k. to sieć restauracji serwujących sałatki przygotowywane na oczach klienta. Obok sałatek ze świeżych warzyw oferują one też m.in. zupy, kanapki oraz napoje. W zeszłym roku spółka otworzyła kilka punktów Salad Story w centrach handlowych m.in. w CH Atrium Reduta w Warszawie, CHR Lublin Plaza.

Obecnie sieć lokali Salad Story to 20 punktów handlowych zlokalizowanych w dużych miastach Polski. Z czego 12 restauracji to punkty własne, a 8 funkcjonuje na zasadach franczyzy.
Najwięcej lokali spółka posiada w stolicy (9 lokali, m.in. w Galerii Mokotów, Sadyba Best Mall, CH Złote Tarasy), oraz we Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach, Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy.

Salad Story prowadzi nie tylko własne restauracje, ale także oferuje możliwość otwarcia punktu gastronomicznego na zasadach franczyzy. Może mieć on formę wyspy handlowej lub tradycyjnego lokalu. Od partnerów spółka oczekuje dysponowania powierzchnią najmu co najmniej 40 mkw. dla lokalu prowadzonego w strefie food court w galerii handlowej bądź 60 mkw. dla restauracji z własną strefą ze stolikami dla klientów. Koszt inwestycji związanej z przystosowaniem lokalu waha się pomiędzy 300 a 500 tysięcy złotych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016