Salon Centro

W 2013 roku planujemy zrównoważony rozwój sieci sklepów Centro w Polsce. Powstanie ich około kilkudziesięciu. Czekamy na potwierdzenie z centrali dokładnej liczby nowych otwarć – powiedziała redakcji Retailnet.pl Maria Śmiechowska, Senior Expansion Manager C-Trade sp. z o.o.

– Przede wszystkim będziemy koncentrować się na miastach powyżej 150 tys. mieszkańców. Nasze sklepy zamierzamy otwierać zarówno w galeriach handlowych, jak i przy głównych ulicach miast m.in. w Krakowie, Warszawie, Bydgoszczy, w Trójmieście. Już 1 marca br. uruchomimy sklep Centro w poznańskiej Galerii MM.

– W tym roku będziemy również rozwijać sieć sklepów na Litwie i Łotwie. Ponadto badamy rynek w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech – dodała Maria Śmiechowska.

Centro to sieć salonów z obuwiem i akcesoriami. Należąca do C-Trade. sp. z o.o. marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Obecnie na terenie kraju funkcjonuje 55 salonów Centro oraz 3 sklepy na Litwie i Łotwie. W 2011 roku otwarto 10 sklepów Centro w Polsce, a w 2012 aż 45. Dotychczas spółka preferowała lokalizacje dla swoich sklepów w miastach, których liczba mieszkańców przekracza 50 tysięcy.

Marka kieruje swoją ofertę do kobiet i mężczyzn w wieku od 17 do 30 lat. Asortyment każdego sklepu to ponad 2000 modeli obuwia. Wyróżnikiem sklepów Centro jest współczesna koncepcja merchandisingu – w sklepach bardzo łatwo przymierza się obuwie, nie trzeba czekać, aż sprzedawca odnajdzie potrzebny rozmiar, bo cały asortyment towarów znajduje się obok prezentowanego modelu.