Wyspa Douglas Beauty Studio
Wyspa Douglas Beauty Studio

Firma Douglas Polska w ubiegłym roku otworzyła 7 perfumerii w Polsce. W 2013 planowane jest otwarcie podobnej liczby salonów.

– W 2013 roku chcielibyśmy uruchomić  kolejnych 6-8 sklepów – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Agnieszka Mosurek-Zava, prezes Douglas Polska. – Posiadamy łącznie 103 sklepy w 54 miastach kraju. Douglas to największa sieć perfumerii w Polsce.

Firma w 2013 roku planuje dotrzeć do klientów także za pośrednictwem nowego konceptu Douglas Beauty Studio, który pojawi się w wybranych centrach handlowych. Douglas Beauty Studio prowadzone będzie w postaci wyspy działającej poza regularną perfumerią sieci na terenie galerii handlowej. Wyspa zajmować będzie powierzchnię 5 mkw.

– Jest to nasz nowy pomysł na dzielenie się z Polkami wiedzą kosmetyczną. Specjalnie dla naszych klientek stworzyliśmy unikalną przestrzeń, na którą składają się najlepsze produkty, fachowa wiedza i doskonały serwis. Pod okiem naszych konsultantów można poznać tajniki makijażu czy sprawdzić najlepsze dla siebie kremy. Każdy gość Douglas Beauty Studio otrzyma również atrakcyjną ofertę promocyjną – mówi Marek Modzelewski, dyrektor zarządzający Douglas Polska.

Jak twierdzą przedstawiciele firmy do końca 2013 roku stoiska zostaną zaaranżowane w 60 centrach handlowych, znajdujących się w 30 miastach w całej Polsce.

Douglas wynajmuje w Polsce ponad 28 tys. mkw. powierzchni w centrach handlowych i przy ulicach największych miast. Sieć oferuje ponad 70 marek dostępnych tylko w Douglas (m.in. Giorgio Armani Cosmetics, Bobbi Brown, La Mer, Tom Ford). Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii, o powierzchni 1200 mkw. to sklep flagowy sieci i największa perfumeria w Polsce. Douglas jest także właścicielem pierwszej w Polsce w pełni autoryzowanej perfumerii internetowej. Sieć zatrudnia blisko 1200 osób.