Toys4Boys: w 2013 roku otwarcia tylko w dużych miastach

Salon Toys4Boys

Salon Toys4Boys

W ubiegłym roku firma Toys4Boys sp. z o.o. otworzyła salony własne między innymi w CH Plaza w Poznaniu i w Galerii Łódzkiej. W listopadzie 2012 roku firma zdecydowała się na otwarcie pierwszych franczyzowych punktów sprzedaży. Stoiska te znalazły się w CH Osowa w Gdańsku oraz w CH Ogrody w Elblągu.

Obecnie firma opracowuje strategię ekspansji w centrach handlowych na terenie kraju.

– Na tę chwilę nie możemy ujawnić w jakich miastach zostaną otwarte kolejne sklepy naszej sieci. Planujemy jednak otwarcia podobnie jak dotychczas w największych miastach kraju. Poszukujemy lokali w dużych centrach handlowych, cieszących się największą popularnością wśród klientów w danych miastach – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Marlena Brzezińska-Mackiewicz, odpowiedzialna za rozwój sieci sklepów oraz marketing i reklamę w firmie Toys4Boys. – Liczba otwarć salonów na ten rok zostanie zatwierdzona w ciągu najbliższych tygodni.

Marlena Brzezińska-Mackiewicz potwierdziła, że firma zadowolona jest z rozpoczętej w ostatnich miesiącach współpracy franczyzowej i zamierza ją kontynuować w innych miastach.

– Wciąż chcemy otwierać w 2013 roku salony własne, ale także przewidujemy otwarcia opierające się na współpracy franczyzowej. Jesteśmy otwarci na tego typu propozycję współpracy – dodaje.

Firma Toys4Boys posiada obecnie 14 punktów sprzedaży w największych centrach handlowych w kraju. 12 placówek należy do firmy, a 2 prowadzone są przez franczyzobiorców. Średnia powierzchnia salonów marki wynosi 40 mkw. powierzchni. Firma sprzedaje produkty także za pośrednictwem sklepu internetowego.

Firma Toys4Boys oferuje szeroki wybór gadżetów prezentowych. W salonach sprzedawane są m.in. sterowane zabawki dla młodzieży i dorosłych, zabawne gadżety, gry elektroniczne, plenerowe i planszowe, przebrania, a także elektronika.

Reklama

Galeria Jurajska