Barbara Has, Ordipol: rynek jest nasycony marką Orsay

Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie

Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie

– W 2013 roku planujemy kolejne otwarcia sklepów Orsay. Jednak nie będzie to tak dynamiczny rozwój, jak w ostatnich dwóch latach. W tym okresie otworzyliśmy 25 salonów, co było konsekwencją podpisanych umów najmu w poprzednich latach – powiedziała redakcji Retailnet.pl Barbara Has, Expansion Manager marki Orsay i Pimkie.

– Na pewno uruchomimy kilka sklepów w większych obiektach handlowych. Będziemy rozwijać sieć Orsay w dużych miastach oraz miejscowościach około 60 -100 tys. mieszkańców.

–  Rynek jest już nasycony naszą marką, ponieważ mamy w Polsce 151 sklepów. W tym roku skupimy się bardziej na poprawie jakości funkcjonowania naszych sklepów, optymalizacji naszego portoflio oraz zmianie wystroju naszych lokali w związku z wprowadzeniem nowej koncepcji.

– Uważam, że w wielu miastach powstają galerie handlowe, które się dublują. Wówczas wiadomo, że żaden z obiektów nie będzie skomercjalizowany w całości. W chwili obecnej, wolimy najpierw poczekać na otwarcie centrum handlowego, aby zobaczyć jaki jest faktyczny mix najemców.

– Najbliższe otwarcie sklepu Orsay zaplanowaliśmy w Galerii Veneda w Łomży – dodała Barbara Has.

Orsay to marka odzieżowa dla kobiet, która należy do spółki Orsay GmbH. Orsay rozpoczęła działalność w 1975 roku od 35 sklepów i 220 pracowników w Niemczech. Na świecie działa ponad 600 salonów tej marki w 25 krajach. W Polsce funkcjonuje 151, z czego ponad 140 znajduje się w galeriach i centrach handlowych. Za rozwój sieci w naszym kraju odpowiedzialna jest firma Ordipol sp. z o.o. Średnia powierzchnia sklepów Orsay to 170 mkw. W 2011 roku zostało otwartych 10 sklepów, a w 2012 – 15. Odzież marki Orsay jest również dostępna w sklepie internetowym.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016