Salon Tatuum w Atrium Mosty

Stosunkowo mało mamy zaplanowanych otwarć sklepów Tatuum i Coyoco w 2013 rok. Raczej będziemy uruchamiać kolejne punkty ad hoc. Czyli po wynegocjowaniu odpowiednich warunków najmu w danej galerii handlowej. Oceniamy, że rok 2013 będzie dosyć trudny dla wielu sieci handlowych – powiedział redakcji Retailnet.pl Jacek Ulowski, dyrektor finansowy Kan sp. z o.o.

– Na pewno w maju otworzymy sklep Tatuum w centrum outletowym Fashion House w Moskwie. Kolejne punkty sieci powstaną w drugiej połowie 2013 roku.

W 2012 roku spółka uruchomiła cztery salony własne Tatuum i dwa Coyoco m.in. w łódzkiej galerii handlowej M1 (pow. 126 mkw.), w Pasażu Łódzkim (pow. 150 mkw.), Nova Park Gorzów Wielkopolski, Galerii Rzeszów. Ruszył również sklep franczyzowy Tatuum w płockiej galerii Atrium Mosty. Firma otworzyła też pierwszy salon na Ukrainie, w centrum handlowym Global w mieście Żytomierz.

Właścicielem marki Tatuum i Coyoco jest łódzka firma Kan sp. z o.o. Obecnie sieć Tatuum w Polsce liczy 59 salonów własnych oraz ok. 12 franczyzowych., natomiast Coyoco – 10. 40 sklepów Tatuum jest zlokalizowanych poza granicami kraju m.in. w Rosji, Czechach czy na Węgrzech. Salony Tatuum znajdują się m.in. w warszawskich Złotych Tarasach i CH Arkadia, gdańskim Centrum Alfa i Galerii Bałtyckiej, krakowskiej Galerii Kazimierz i Galerii Krakowskiej. Średnia powierzchnia sklepów Tatuum wynosi 150 mkw.

Od marca 2012 roku produkty marki są dostępne w internetowym sklepie http://eshop.tatuum.com/pl/. W maju spółka poszerzyła ofertę e-sklepu o towary wysyłane za granicę.

Podmioty zainteresowane otwarciem sklepu na zasadzie franczyzy powinny posiadać lokal o powierzchni od 70 do 150 mkw. (w zależności od potencjału handlowego danego miasta) w atrakcyjnym miejscu bądź mieć możliwość wynajęcia powierzchni handlowej spełniającej te warunki. Ponadto zainteresowani powinni dysponować kwotą około 350 tys. zł na pokrycie kosztów adaptacji lokalu.