Salon Bartek

– Strategicznym planem spółki jest otwieranie kolejnych sklepów Bartek wyłącznie w galeriach i centrach handlowych. Mamy już podpisanych klika umów najmu. W 2013 roku będziemy rozwijać sieć na wschodzie Polski, w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców – powiedział redakcji Retailnet.pl Przemysław Nowicki, menedżer ds. sieci sklepów, Bartek SA.

– Zamierzamy również modernizować naszą sieć sprzedaży, poprzez zamykanie nierentownych sklepów w Polsce. Planujemy także bardzo dynamiczny rozwój sklepów własnych i franczyzowych w Rosji, na Ukrainie i na Białorusi. Jeszcze w styczniu otworzymy sklep Bartek w centrum handlowym na Białorusi. Kolejne powinny ruszyć w drugiej połowie roku – dodał Przemysław Nowicki.

W 2012 roku spółka uruchomiła nowy salon o powierzchni 39 mkw. w galerii Złote Tarasy w Warszawie. Salony marki Bartek znajdują się w galeriach handlowych na terenie dużych miast. Obuwie jest również dostępne w blisko 200 sklepach multibrandowych.

Firma Bartek SA znana jest w kraju i za granicą już od 1991 roku, zajmuje się produkcją i sprzedażą obuwia dla dzieci. Obecnie w ramach sieci marki Bartek funkcjonuje 55 sklepów firmowych, w tym 36 własnych i 19 franczyzowych, o średniej powierzchni 50-80 mkw. Obuwie marki Bartek można również kupić za pośrednictwem sklepu internetowego.

W ofercie sklepu Bartek znajduje się nie tylko obuwie własne marki, ale także modele obuwia Puma, Columbia, Daniel, Etnies, Geox, Crocs oraz asortyment dodatkowy w postaci skarpetek, rajstop, plecaków, czapek, piżamek, parasolek, płaszczy przeciwdeszczowych, impregnatów do pielęgnacji obuwia i innych.