Grzegorz Mroczek, Caelum Development: zmiany w gronie najemców Galerii Wisła

Grzegorz Mroczek, Caelum Development

Grzegorz Mroczek, Caelum Development

– Przedłużyliśmy umowy o łącznej powierzchni najmu ponad  3,500 mkw. Z pozostałych 5-letnich umów, zdecydowana większość jest już uzgodniona. W tej chwili finalizujemy rozmowy z kolejnymi trzynastoma markami. W najbliższym czasie będziemy mogli poinformować o kolejnych sukcesach Galerii Wisła – mówi Grzegorz Mroczek, commercial director w grupie Caelum Development.

Zarząd Galerii Wisła w Płocku poinformował, że 2012 rok upłynął przede wszystkim pod znakiem przedłużania umów najmu. W obiekcie, otwartym w listopadzie 2008 roku, 30 proc. pierwotnych umów najmu to umowy 5-letnie – w tym gronie znajduje się 37 najemców, z całej puli 120 salonów w Galerii Wisła.

Grupa Caelum Development osiągnęła porozumienie z 21 sieciami, które zdecydowały się pozostać w najchętniej odwiedzanym obiekcie handlowym w Płocku.

Jak podaje Grzegorz Mroczek, przedstawiciele inwestora nie ukrywają, że dla Galerii Wisła zachowanie istotnej części tenant-mixu to dobre rozwiązanie. – W tej chwili, pomimo większego nasycenia konkurencji na lokalnym rynku handlowym, obiekt grupy Caelum wciąż osiąga najwyższe wskaźniki odwiedzalności i obrotu.

Zarząd informuje także, że nie zamierza dokonywać rewolucji w strukturze najemców. – Zdecydowana większość marek obecnych w Wiśle ma podpisane porozumienia na dłuższy okres, zatem najbardziej atrakcyjne marki zostaną. Widzimy szczere zainteresowanie najemców  dalszą działalnością w Galerii Wisła – mówi Mroczek.

Pewne zmiany w tenant-mixie obiektu jednak nastąpią. Jak poinformowano redakcję Retailnet, Caelum może już oficjalnie potwierdzić, że w obiekcie pojawią się kolejne marki grupy LPP, m.in. Reserved i Sinsay, które wraz z dotychczas funkcjonującymi brandami House i Mohito zajmą powierzchnię prawie 2 tys. mkw.

 

Reklama

Galeria Jurajska