Kampania marki House
Kampania marki House

Wiosną 2013 roku w Galerii Rumia pojawi się nowy najemca – sklep House, należący do grupy LPP. Zajmie powierzchnię 300 mkw.

Pod marką House działa 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich. Oferta marki podzielona została na cztery linie – dwie damskie ( Starlet, Streetwise ) i dwie męskie ( Clubbing Boy, Urban College ). House jest marką skierowaną do młodych osób.

Galeria Rumia to wielofunkcyjne centrum handlowe o 3 poziomach handlowych, które docelowo mogą pomieścić ponad 90 sklepów. Centrum posiada sferę restauracyjną z widokiem na miasto i 4- poziomowy parking z 460 miejscami postojowymi. Na dolnym poziomie centrum zostały otwarte pierwsze w okolicach Trójmiasta Delikatesy Delima.

Galeria Rumia należy do firmy Polimeni. Centrum handlowe leży przy głównej trasie przejazdowej z Trójmiasta na Pomorze Zachodnie. W obiekcie znajduje się prawie 70 sklepów na trzech poziomach handlowych. Do głównych najemców należą: Delima, C&A, Reserved, Multikino, Cubus, Cropp Town, Pepco, Rossmann i CCC. Galeria została otwarta w 2009 roku.