Piotr i Paweł: pięć sklepów w pierwszym półroczu 2013

Sklep Piotr i Paweł

Sklep Piotr i Paweł

– W najbliższym czasie planujemy uruchomić pięć nowych supermarketów Piotr i Paweł. Pod koniec lutego 2013 roku otwarta zostanie placówka w Poznaniu, a na początku marca w Galerii Mallwowa w Skórzewie – powiedziała redakcji Retailnet.pl Ewa Aleszczyk-Kalinowska dyrektor marketingu i PR Piotr i Paweł.

Strategia spółki zakłada uruchamianie rocznie 10 nowych supermarketów Piotr i Paweł. Taki poziom sieć osiągnęła w 2012 roku i zamierza podtrzymać go również w 2013. Spółka planuje otworzyć sklepy m.in. w Grudziądzu, Gorzowie Wielkopolskim, Kielcach, Brwinowie k. Warszawy, Wrocławiu, Olsztynie, Szczecinie, Rzeszowie i Białymstoku.

Obroty sieci za rok finansowy 2012 wyniosły ponad 1,8 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2011 o 9,2 proc. W bieżącym roku przewidywany jest dwucyfrowy wzrost obrotu. Na koniec roku 2012 sieć Piotr i Paweł liczyła 90 sklepów w 51 miastach, a do końca roku 2013 planowane jest 100 sklepów. Nowe placówki Piotr i Paweł stworzyły na rynku 400 dodatkowych miejsc pracy.  Obecnie cała sieć  zatrudnia 4,8 tys. pracowników.

W grudniu 2012 roku spółka uruchomiła supermarket w Centrum Handlowym Alfa w Białymstoku. Dotychczas w tej galerii działały delikatesy Bomi.

Piotr i Paweł SA to poznańska spółka, która prowadzi sieć supermarketów. Sklepy zlokalizowane są w największych metropoliach i miastach średniej wielkości. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 90 delikatesów. Średnia powierzchnia sprzedażowa supermarketów Piotr i Paweł wynosi 1,1 tys. mkw. Spółka w 2011 roku zanotowała przychody na poziomie około 1,7 mld zł. Piotr i Paweł SA od 2003 roku prowadzi sprzedaż internetową

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016