Neinver: wysoka odwiedzalność i wzrost obrotów w Galerii Malta

Galeria Malta

Galeria Malta

Ponad 7 milionów klientów odwiedziło poznańską Galerię Malta w minionym 2012 roku. W grudniu Galeria zanotowała rekordową liczbę 742 tysięcy odwiedzających. Obroty centrum wzrosły o 6 proc. w stosunku do poprzedniego roku.

Wzrost odwiedzalności na poziomie 5 proc. w stosunku do roku 2011 roku oraz utrzymująca się na wysokim poziomie sprzedaż są potwierdzeniem właściwej strategii dotyczącej zarówno doboru najemców, jak i charakteru Galerii Malta.

W ciągu ostatniego kwartału 2012 roku w Galerii Malta zostało otwartych siedem nowych salonów należących do wiodących polskich i światowych marek. Do grona najemców w 2012 roku dołączyły m.in. Massimo Dutti i CCC oraz klub fitness Pure Jatomi, studio tańca Iskra i Berlin Döner Kebap, a z nowych brandów – Czesiociuch czy Guac’n’Ole – poszerzając tym samym ofertę handlową oraz gastronomiczną i rekreacyjną centrum. Galeria Malta nadal pozostaje w czołówce miejsc wybieranych na debiut marek w obrębie Wielkopolski. W zwiększaniu obrotu najemców pomogły także działania relokacyjne oraz konsekwentnie realizowana strategia marketingowa i PR.

– Wnikliwa analiza rynku i potrzeb naszych klientów oraz właściwe wykorzystanie wszystkich atutów centrum wsparte dobrą komunikacją z najemcami i środowiskiem lokalnym oraz mediami pozwala uzyskać pełny efekt synergii. Skuteczność naszych działań potwierdzają coraz lepsze wyniki centrum – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta.

Galeria Malta mieści się przy skrzyżowaniu ulic Abpa A. Baraniaka i Katowickiej, w bezpośrednim sąsiedztwie Jeziora Maltańskiego i rekreacyjnych terenów poznańskiej Malty. Jest położona w odległości 5 min. jazdy samochodem od centrum Poznania. Trzykondygnacyjny kompleks ma 162 tys. mkw. powierzchni całkowitej.

Reklama

Galeria Jurajska