Experian: FootFall odbił w górę, ale wynik rok do roku na minusie

Indeks FootFall, rozpoczynający się tydzień 07/01/13

Indeks FootFall, rozpoczynający się tydzień 07/01/13

FootFall Indeks Polska w tygodniu 7-13 stycznia 2013 roku spadł o 2,6 proc. rok do roku , wzrósł o 27,9 proc. w porównaniu z poprzednim tygodniem i wyniósł 79,48 pkt. – poinformowała firma Experian.

– Indeks mocno odbił w górę. Widać, że Polacy wrócili do regularnego trybu życia po ostatniej przerwie. Co przyciąga klientów do centrów handlowych? Oczywiście okazje. Co może zniechęcić do wyjścia z domu? Zima, która zaskakuje drogowców. Wszystko wskazuje na to, że gdyby nie śnieg wynik z zeszłego roku dałoby się wyrównać lub poprawić” – twierdzi spółka Experian.

Cotygodniowe badania ilości klientów w polskich centrach handlowych prowadzi irlandzka firma badawcza Experian plc. Dane do analiz zbierane są w blisko 900 obiektach handlowych, w ponad 40 krajach. Na podstawie tych badań przygotowywane są cotygodniowe raporty, na podstawie których można obserwować odwiedzalność obiektów handlowych. Dzięki nim właściciele centrów handlowych oraz ich najemcy wiedzą  jakie są preferencje klientów- ilu ich odwiedza obiekt, w jakich godzinach i na jakich zasadach korzystają z parkingu.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016