Piotr i Paweł: 14 proc. wzrost sprzedaży w e-sklepie

Zakupy internetowe

Zakupy internetowe

E-sklep Piotr i Paweł w 2012 roku odnotował 14 proc. wzrost obrotu do poziomu 41 mln zł. Istotnym czynnikiem rozwoju było uruchomienie e-zakupów w całej Polsce. Spółka w 2013 roku planuje wdrażać technologie mobilne dla klientów sklepów oraz rozwijać system zakupów przez internet.

Piotr i Paweł SA od 2003 roku z prowadzi sprzedaż internetową https://www.e-piotripawel.pl/. Obecnie funkcjonuje ona w 10 aglomeracjach miejskich. Firma od listopada 2012 roku testuje nowy projekt, nazwany „Mobilny konsument”, który umożliwia zakupy w sklepie internetowym przy pomocy smartfonów, wykorzystując QR kody i aplikację mobilną RockPay. Zakupów w tym trybie na razie można dokonać tylko w Poznaniu. W 2013 roku zostanie przeniesiona również na rynek warszawski.

Piotr i Paweł SA to poznańska spółka, która prowadzi sieć delikatesów. Sklepy zlokalizowane są w największych aglomeracjach i miastach średniej wielkości. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 90 delikatesów. Średnia powierzchnia sprzedażowa supermarketów Piotr i Paweł wynosi 1,1 tys. mkw. Spółka w 2011 roku zanotowała przychody na poziomie ponad 1,8 mld zł. To wzrost o 9,2 proc. w porównaniu do roku 2011. W bieżącym roku przewidywany jest dwucyfrowy wzrost obrotu.

Reklama

Galeria Jurajska