SCF 2013 Spring: marka Gatta na Forum

Salon Gatta

Salon Gatta

– Shopping Center Forum to jedno z wydarzeń, które pozwala lepiej przyjrzeć się krajowemu rynkowi retail. W tej edycji będziemy uczestniczyć głównie jako obserwatorzy projektów. Chcemy dowiedzieć się, które z obiektów w Polsce będą rozbudowywane i jakie nowe centra handlowe na mapie kraju planują inwestorzy. Obserwacja będzie głównym celem naszego udziału we wiosennej edycji – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Bogdan Nowicki z firmy Ferax odpowiedzialny za ekspansję marki Gatta.

Marka Gatta oferująca damską bieliznę jest własnością firmy Ferax sp. z o.o. Obecnie spółka posiada łącznie 101 salonów Gatta. Firma Ferax rozpoczęła działalność w 1993 roku. Oprócz rodzimego rynku produkty marki sprzedawane są także na Ukrainie, w Rosji, w Chorwacji, ale także w takich krajach jak Mongolia czy Australia.

Obecnie produkty marki Gatta to m.in.: Gatta Bodywear – kolekcja bielizny i odzieży stworzona z myślą o modnym wyglądzie, Gatta Beauty – linia nowoczesnych rajstop posiadających specjalne włókna, które w zależności od modelu: kształtują sylwetkę, poprawiają krążenie w nogach, wspomagają walkę z cellulitem. Gatta posiada też linię Gatta Underwear for man oferującą bieliznę dla mężczyzn.

Przedstawiciele firmy będą uczestnikami konferencji Shopping Center Forum 2013 Spring Edition, która odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum bierze udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016