DH Renoma
DH Renoma

– Pojawienie się właśnie tych nowych najemców jest elementem naszej strategii, która zakłada uatrakcyjnienie oferty modowej i przyciąganie do Wrocławia nowych marek. Jednocześnie dążymy do tego, aby zakupy w Renomie były bardziej przystępne cenowo, co pozwoli temu wyjątkowemu obiektowi przyciągnąć jeszcze więcej osób. Niewiele jest w Polsce miejsc o takiej historii i potencjale jak Dom Handlowy Renoma i dlatego chcemy, aby stało się ono ulubionym miejscem zakupów wrocławian – powiedział Michał Świerczyński, partner i szef Działu Retail w Griffin Group. – Obecnie rozmawiamy z kolejnymi firmami, analizujemy wrocławski rynek handlowy, rozwój poszczególnych branż w Polsce oraz potrzeby zgłaszane przez konsumentów. Jestem przekonany, że już niebawem będziemy mieli dla nich kolejne wiadomości, być może uda nam się ich nieco zaskoczyć.

Amerykańskie marki Gap oraz Sinsay, najnowszy projekt fimy LPP, to nowi najemcy DH Renoma we Wrocławiu. Łącznie zajmą ponad 1 tys. mkw. Otwarcie obu sklepów zaplanowano na  wiosnę tego roku.

Gap, jedna z najpopularniejszych globalnych marek odzieżowych posiada sieć ponad 3,3 tys. sklepów na całym świecie. Marka zadebiutowała na polskim rynku jesienią 2011 r. We Wrocławiu sklepu tej sieci jeszcze nie ma.

Z kolei Sinsay to najnowszy koncept polskiej spółki LPP SA, właściciela takich marek jak Reserved, Cropp, Mohito i House. Nowy brand jest skierowany do kobiet w wieku 15- 24 lata. Pierwszy sklep Sinsay w Polsce zostanie otworzony 1 marca 2013 r.

Gap i Sinsay znajdą się na parterze DH Renoma, zajmując lokale o powierzchni odpowiednio 685 mkw. i 339 mkw. Zastąpią sklepy S.Oliver i BGN, które wycofały się z polskiego rynku. Oba salony zostaną otwarte najpóźniej wiosną br. Dla firmy LPP będzie to pierwszy salon wynajmowany w DH Renoma, do tej pory żadna z należących do LPP marek nie była w nim reprezentowana.

– Dążymy do tego, aby oferta Renomy spełniała oczekiwania szerokiego grona konsumentów, a jednocześnie zachowała rys wyjątkowości. Dlatego każda decyzja o podpisaniu umowy z nowym najemcą jest analizowana nie tylko pod kątem finansowym, ale także jej wpływu na niepowtarzalny charakter tego miejsca i satysfakcję klientów – podkreśla Michał Świerczyński.

Dom Handlowy Renoma to obecnie około 31 tys. mkw. powierzchni handlowej, na których ulokowanych jest ponad 120 sklepów, oraz 10 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A. Wśród najemców części handlowej znajdują się marki, takie jak Zara, Massimo Dutti, TK Maxx, Empik, Almi Decor, delikatesy Alma oraz klub fitness Pure.