AmRest: 637,5 mln zł sprzedaży w IV kwartale 2012

Rośnie sprzedaż grupy AmRest

Rośnie sprzedaż grupy AmRest

Według wstępnych danych sprzedaż grupy AmRest w IV kwartale 2012 roku (z wyłączeniem przychodów wygenerowanych przez AmRest LLC) wyniosła 637,5 mln zł i była 5,8 proc. wyższa w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

Jak poinformował AmRest w komunikacie, analogiczna sprzedaż grupy w walutach lokalnych wzrosła o 9,2 proc. Spółka poinformowała, że suma sprzedaży wygenerowanej w dywizjach CE i rosyjskiej wyniosła w czwartym kwartale 2012 r. 496,2 mln zł, co stanowi wzrost o 8,5 proc. w porównaniu do czwartego kwartału 2011. Sprzedaż wygenerowana łącznie w obu dywizjach w walutach lokalnych wzrosła o 10,7 proc. Sprzedaż dywizji Europa Zachodnia i Nowe Rynki, wyniosła 141,4 mln zł i zmniejszyła się o 2,5 proc. w złotówkach, wzrastając o 4,7 proc. w walutach lokalnych.

Dane przedstawione przez AmRest nie uwzględniają wyników sprzedaży grupy Blue Horizon ( operator i właściciel dwóch marek z sektora casual dining: Blue Frog i Kabb)

Jak już informowaliśmy, spółka AmRest, do której w Polsce należą lokale takich sieci jak Pizza Hut, Burger King, KFC i Starbucks, planuje w 2013 roku otworzyć nawet ponad 100 placówek. Ponadto w tym roku zajmie się także modernizacją lokali działających najdłużej.

Obecnie do AmRest należy 660 restauracji. Łącznie w Polsce działa 280 placówek gastronomicznych firmy (163 – KFC, 57 – Pizza Hut, 32 – Starbucks i 28 – Burger King).

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska