Park handlowy w Inowrocławiu

Pepco Poland planuje zbudować w Polsce sieć liczacą blisko 600 sklepów. Obecnie posiada 407 punktów handlowych o średniej powierzchni 350 mkw. Są  one otwierane w centrach handlowych, w dyskontach spożywczych oraz przy ulicach handlowych. W lutym w ramach sieci zostanie otwartych 8 nowych sklepów m.in. w Krakowie,  Poznaniu, Legnicy, Białymstoku i Gdańsku.

Spółka rok 2012 zakończyła z 402 sklepami Pepco. Plany zakładają otwieranie rocznie 80-100 sklepów, tak żeby szybko było ich w Polsce około 600. W grudniu 2012 sklep Pepco o powierzchni 500 mkw. został otwarty w wałbrzyskiej Galerii Victoria.

Uruchomienie jednego sklepu to inwestycja rzędu około miliona złotych. Spółka deklaruje, że co miesiąc będzie w naszym kraju powstawać do 10 punktów sprzedaży.

Pepco to sieć sklepów dyskontowych, oferujących artykuły odzieżowe oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku. Są to sklepy samoobsługowe oferujące towary w niższych  cenach. Jak deklaruje spółka – chcemy stać się największą, najlepszą, najtańszą i najbardziej znaną w Polsce marką tanich sklepów odzieżowo-przemysłowych.

Pepco  Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie posiada 2800 sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.