SCF 2013 Spring: Vision Express na Forum

Karolina Pietyra, Development Manager Vision Express

Karolina Pietyra, Development Manager Vision Express

Podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013 Spring Edition jedną z uczestniczących firm będzie Vision Express.

– Podczas tegorocznej edycji Shopping Center Forum będziemy przede wszystkim skupieni na obserwacji rynku. Chcemy bliżej przyjrzeć się nowo budowanym obiektom na terenie kraju. Strategia ekspansji w tym roku opiera się bowiem głównie na otwarciach w nowo powstających centrach handlowych. Shopping Center Forum to także odpowiednie miejsce dla podtrzymania pozytywnych relacji z deweloperami – mówi Karolina Pietyra, Development Manager w firmie Vision Express.

Marka Vision Express należy do firmy Vision Express SP sp. z o.o. Obecnie sieć tworzy 160 salonów, w tym 132 to salony własne a 28 franczyzowe. W każdym z salonów marki klienci mają do wyboru ponad 1000 opraw okularowych. We wszystkich salonach Vision Express znajduje się gabinet okulistyczny gdzie wykonywane są standardowe badania wzroku pod kątem doboru korekcji okularowej lub doboru soczewek kontaktowych. Vision Express prowadzi także sklep internetowy, który oferuje soczewki kontaktowe oraz produkty niezbędne do ich pielęgnacji.

Strategia rozwoju franczyzy Vision Express zakłada otwieranie salonów franczyzowych w miastach poniżej 80 tys. mieszkańców. Franczyzobiorcami mogą zostać: dotychczasowi pracownicy salonów, optycy z istniejącym już zakładem optycznym (dostosowanym do koncepcji marki) lub przedsiębiorcy niezwiązani z branżą.

Warunkiem niezbędnym do podpisania umowy jest atrakcyjna lokalizacja w najlepszym punkcie handlowym miasta (centrum handlowe lub ścisłe centrum miasta). Lokal musi mierzyć min. 80 mkw., optymalnie 110-130 mkw.

Przedstawiciele firmy będą uczestnikami konferencji Shopping Center Forum 2013 Spring Edition, która odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum bierze udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl.

Reklama

Galeria Jurajska