SCF 2013 Spring: przedstawiciele sieci Komputronik na Forum

Atakcyjność Warszawy jako rynku inwestycyjnego potwierdzają inwestorzy

Atakcyjność Warszawy jako rynku inwestycyjnego potwierdzają inwestorzy

Komputronik SA działa na polskim rynku od ponad 15 lat. Spółka dysponuje siecią sprzedaży złożoną z około 140 salonów własnych i franczyzowych oraz około 80 punktów partnerskich (KT Partner).

Obecnie spółka intensywnie rozwija nowy model sprzedaży – sprzedaż agencyjną. Te quasi franczyzowe sklepy, w opinii zarządu, pozwolą zdynamizować sprzedaż bez istotnego zwiększania kosztów stałych.

– Pomimo trudnego rynku wypracowujemy wysokie wzrosty sprzedaży, szczególnie w kanale detalicznym i internetowym. Sprawdza się również nasz system sprzedaży agencyjnej, który zamierzamy rozbudować o kolejne placówki – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik SA.

Spółka zamierza także stworzyć nowy wielofunkcyjny koncept – Komputronik Megastore. Będzie to centrum handlowo-rozrywkowo-szkoleniowe. Pierwszy taki punkt ma powstać w I kw. 2013 r. w Warszawie, a kolejny w II kw. 2013 w Poznaniu. Docelowo planowane jest uruchomienie 6 takich centrów.

Komputronik SA to dystrybutor sprzętu komputerowego w Polsce oraz operator sklepu internetowego ze sprzętem komputerowym www.komputronik.pl. Komputronik SA wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Komputronik, do której należą również: Benchmark, Komputronik API, Idea Nord, Cogitary, Movity, KEN TI, a także czeska spółka K24.

Z przedstawicielami firmy Komputronik SA o ekspansji sieci będzie można porozmawiać podczas Shopping Center Forum 2013 Spring Edition, która odbędzie się 7 marca 2013 roku w Hotelu Hilton w Warszawie. W jednodniowej edycji wiosennej Forum bierze udział 600 uczestników. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016