Lokal Domino's Pizza
Lokal Domino's Pizza

Sieć pizzerii Domino’s Pizza aktualnie posiada 13 punktów w Warszawie i jeden w Pruszkowie. Zarząd DP Polska SA, właściciel sieci, właśnie uruchomił swój pierwszy lokal w obiekcie handlowym. W planach spółki jest również otwieranie kolejnych placówek w centrach handlowych na terenie stolicy.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, w  Warszawie planowane jest uruchomienie jeszcze 6 lokali do końca 2013 roku. Ekspansja będzie dotyczyć także innych, dużych miast na terenie całego kraju.

Marka zadebiutowała na polskim rynku w lutym 2011 roku. W listopadzie 2012 roku DP Polska SA, należąca do brytyjskiej firmy DP Poland PLC i będąca właścicielem licencji Master Franchise, na rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku pozyskała 10,5 miliona funtów brytyjskich. Fundusze zostały pozyskane ze sprzedaży 70 milionów akcji zwykłych.

Zdobyte środki, jak poinformował zarząd spółki, będą przeznaczone na dalszy, dynamiczny rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce  (otwarcie kolejnych 10 lokali w 2013 i 2014 roku) oraz na wydatki marketingowe związane z istniejącymi i nowopowstającymi placówkami.

Na świecie Domino’s Pizza ma obecnie ponad 10 tys. lokali na 70 rynkach. Spółka Dominos IP Holder LLC  otwiera zarówno lokale własne jak i franczyzowe. Kolebką Domino’s Pizza są Stany Zjednoczone, ale marka ma swoje punkty także w Australii, Meksyku, Indiach, Turcji, Francji czy Wielkiej Brytanii. W trzecim kwartale 2012 roku, sprzedaż detaliczna Domino’s Pizza wyniosła prawie 1,7 miliardów dolarów.