Super-Pharm: przedstawiciele sieci na SCF, 7 marca 2013

Salon Super - Pharm

Salon Super - Pharm

Format Super- Pharm, sklepów będących połączeniem apteki, drogerii i perfumerii, najlepiej sprawdza się w dużych galeriach handlowych, gdzie jak podkreśla zarząd sieci, głównym wyznacznikiem sukcesu jest  m.in. dobry skład najemców.

Lokale sieci mają od 300 do 400 mkw. powierzchni. Super-Pharm swoim zasięgiem obejmuje większość województw. Obecnie sieć działa w większości dużych miast w Polsce. Nowe sklepy powstają jednak nie tylko w większych miastach, ale także w innych miejscach np. atrakcyjnych turystycznie.

– Sieć Super-Pharm zakłada otwieranie od 8 do 10 placówek rocznie w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, ale priorytet ma 5 największych polskich miast. Wszystkie obecne na rynku projekty nowych galerii handlowych są przez nas dokładnie analizowane i podlegają starannej selekcji – mówi Agnieszka Rozborska, dyrektor ds. rozwoju Super-Pharm Polska.

Sieć Super-Pharm liczy obecnie ponad 40 własnych sklepów samoobsługowych. W 2012 roku powstało 8 sklepów Super-Pharm.

Pomysłodawcą koncepcji połączenia apteki, drogerii i perfumerii był kanadyjski farmaceuta Murray Koffler. Pierwszy drugstore w takiej formie otworzył we wczesnych latach sześćdziesiątych. Na świecie placówki należą do firmy Shoppers Drug Mart Corporation. Na rynku europejskim sieć pojawiła się w 2000 roku. Pierwszy salon w Polsce otwarto w maju 2001 roku w Warszawie.

Przedstawiciele sieci Super-Pharm będą uczestnikami wiosennej edycji Shopping Center Forum 2013, która odbędzie się w warszawskim hotelu Hilton 7 marca 2013 roku. Więcej informacji na temat wydarzenia na stronie www.scf.retailnet.pl

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016