etra i Jarosław Berg-Szychułda
etra i Jarosław Berg-Szychułda

Markę Emanuel Berg oferującą przede wszystkim koszule i dodatki męskie założył w 1989 roku w Kolonii Jarosław Berg-Szychułda. Pierwszy sklep powstał w Niemczech, w 1995 roku w Marsdorf. Obecnie asortyment marki sprzedawany jest w ponad stu miejscach na całym świecie.

Sieć Emanuel Berg reprezentuje firma Kent sp. z o.o. Obecnie spółka zarządza 9 salonami własnymi i planuje dalszą ekspansję zarówno w kraju jak i za granicą.

– W marcu 2013 roku zamierzamy otworzyć 3 nowe salony sprzedaży w Monachium, Frankfurcie oraz w Paryżu. Obserwujemy także polski rynek i rozważamy m.in. wrocławskie centra i galerie handlowe – powiedziała w rozmowie z Retailnet Petra Szychułda, współwłaścicielka sieci odpowiedzialna za ekspansję Emanuel Berg, Kent sp.z.o.o.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, spółka rozważa uruchomienie salonu we wrocławskim Domu Handlowym Renoma.

Salony Emanuel Berg mają około 70 mkw. i otwierane są w najlepszych centrach handlowych dużych miast, które w swojej ofercie mają już marki ekskluzywne. Salony Emanuel Berg znajdują się w warszawskich centrach handlowych: Galerii Mokotów, Złotych Tarasach, Domu Mody Klif, a także w Klifie w Gdyni. Ponadto firma inwestuje także w inne prestiżowe miejsca jak hotel ( butik w sopockim hotelu Grand Sofitel) czy lotnisko ( butik w Porcie Lotniczym im. F.Chopina). Otwiera zarówno salony własne jak i franczyzowe. Produkty sieci można nabyć także w renomowanych centrach handlowych m.in. w Belgii, Niemczech, Japonii, Czechach czy Kanadzie. Oprócz sprzedaży tradycyjnej spółka prowadzi także sklep internetowy

W ofercie salonów Emanuel Berg znajdują się koszule, krawaty, buty, perfumy oraz inne dodatki męskie, a także kolekcja damska obejmująca koszule i akcesoria typu apaszki, chusteczki, szaliki. Ofertę uzupelnia usługa szycia koszul na miarę.