Redan: wzrost sprzedaży o 20 proc. w grudniu 2012

Salon Top Secret

Salon Top Secret

Spółka Redan, właściciel sieci sklepów odzieżowych Top Secret, Troll oraz dyskontowej sieci TextilMarket, w grudniu 2012 roku osiągnęła szacunkowe skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 55 mln zł. Były one wyższe o 20 proc. w porównaniu do przychodów osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedniego. W ujęciu narastającym, za 12 miesięcy 2012 oku., sprzedaż Redan wyniosła ponad 437 mln zł i była o 15 proc. wyższa w ujęciu rok do roku.

W sieci dyskontowej TextilMarket poziom sprzedaży towarów w grudniu 2012 roku wynosił 27,5 mln zł, co oznacza wzrost o 10 proc. W całym roku 2012 sprzedaż osiągnęła wartość 223,9 mln zł, czyli wzrosła o 14 proc. w porównaniu do roku 2011.

Sprzedaż sieci modowej Redan, czyli marki Top Secret, Troll i DryWash w grudniu 2012 roku wynosiła 27,5 mln zł. To wzrost o 33 proc. rok do roku. Przychody ze sprzedaży za 12 miesięcy 2012 roku wzrosły w stosunku do 2011 roku o 17 proc. i wyniosły ponad 213 mln zł.

Sprzedaż towarów części modowej Redan, poprzez sklepy internetowe w Polsce i zagranicą, w grudniu 2012 roku osiągnęła poziom 2,6 mln zł, co oznacza 82 proc. wzrost do grudnia 2011 roku. Wówczas sprzedaż osiągnęła 1,4 mln zł. Sprzedaż poprzez sklepy internetowe w całym 2012 roku wyniosła ponad 21,6 mln zł. To wzrost o 99 proc. w porównaniu do 2011 roku, kiedy sprzedaż wynosiła 10,7 mln zł.

Na koniec grudnia sieć Textilmarket składała się z 275 sklepów własnych o łącznej powierzchni 60,8 tys. mkw., co oznacza 10 proc. przyrost powierzchni handlowej. Natomiast w sieci sprzedaży Top Secret, Troll i DryWash w tym okresie funkcjonowało 230 sklepów własnych i franczyzowych o łącznej powierzchni 36,1 tys. mkw. Tym samym powierzchnia handlowa wzrosła o 13 proc. rok do roku.

Redan SA jest właścicielem marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016