Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso
Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso

Przedstawiciele firmy Da Grasso sp. z o.o. w rozmowie z redakcją Retailnet.pl zapowiedzieli, że planują otwarcie 16 lokali serwujących pizze zarówno w centrach handlowych, jak i przy ulicach. W ostatnich tygodniach otwarto lokal Da Grasso w Krakowie. Firma zdecydowała się również na ponownie otwarcie pizzerii w Starogardzie Gdańskim.

– Ponowne otwarcia są dla nas bardzo ważne, ponieważ udowadniają, że mimo kryzysu nie cofamy się, ale cały czas myślimy o rozwoju i nie spoczywamy na laurach. Nawet jeśli w zeszłym roku z różnych powodów zamknęliśmy kilka lokali, to wracamy do tych miejsc i na pewno nie pozwolimy o sobie zapomnieć – mówi Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso.

– Niebawem nastąpi otwarcie nowej pizzerii sieci w centrum handlowym w Zabrzu. Prawdopodonie będzie to miało miejsce w marcu bieżącego roku. Nasz rozwój w obiektach handlowych opieramy na franczyzobiorcach. To od nich zależy jaki wybiorą obiekt. Ważne jest to, by miasto liczyło powyżej 20 tys. mieszkańców. Nie zależy nam tylko na największych obiektach w miastach. Pizzerie sieci bardzo dobrze sprawdzają się w średnich galeriach miejskich. Każdą ofertę rozpatrujemy indywidualnie. Nie chcemy tworzyć konkurencji dla franczyzobiorców, którzy już posiadają pizzerie sieci Da Grasso. Są miasta, w których jest już wystarczająca liczba pizzerii sieci – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Iwona Ociepa odpowiedzialna za kontakt z mediami.

Sieć cały czas poszukuje nowych franczyzobiorców. Obecnie szczególnie poszukiwane są osoby chętne do współpracy między innymi w Opolu, Pile i Środzie Wielkopolskiej. Aby zostać franczyzobiorcą sieci Da Grasso nie trzeba mieć doświadczenia w prowadzeniu biznesu, jednak, jak zaznacza Magdalena Piróg, takie doświadczenie na pewno jest pomocne, zwłaszcza w kontekście zarządzania pracą zespołu. Jeśli chodzi o kwestie lokalowe, to minimalna powierzchnia potrzebna do inwestycji to ok. 100 metrów kwadratowych. Koszty przystosowania lokalu do działalności zależą od jego stanu technicznego i wahają się od 150 do 350 tysięcy złotych.

Da Grasso to sieć pizzerii, obejmująca niemal 200 lokali mieszczących się w 150 miastach. Znakiem rozpoznawczym sieci jest 75 serwowanych rodzajów pizzy.