Wojas

Sklep internetowy spółki Wojas odnotował w 2012 roku wzrost sprzedaży o 162 proc. w stosunku do roku poprzedzającego. Od 2007 roku sklep on-line jest dodatkowym kanałem dystrybucyjnym produktów marki Wojas. W oparciu o innowacyjne rozwiązania informatyczne, przyjazny interfejs oraz bogaty asortyment stanowi doskonałe uzupełnienie tradycyjnej detalicznej sieci sprzedaży.

Zamówiony w e-sklepie towar można otrzymać za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Za zamówienie można zapłacić kartą lub przelewem. Istnieje także możliwość płatności przy odbiorze. Klienci, którzy chcieliby wymienić lub zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar, mogą to zrobić odsyłając produkt na własny koszt. W asortymencie sklepu internetowego Wojas znajduje się obuwie damskie i męskie z linii Formal, Urban, Casual oraz Trekking. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana: torebki, teczki oraz paski.

Założona w 1990 roku firma Wojas to jeden z największych polskich producentów obuwia i właściciel sieci sklepów tej marki http://wojas.pl/. Detaliczna sieć sprzedaży liczy 132 sklepy w Polsce, 9 na Słowacji oraz 1 na Ukrainie. Ostatnio otwarto trzy nowe punkty sprzedaży m.in. w szczecińskiej Galerii Kaskada, CH Auchan Łomianki oraz w Galerii Olimpia w Bełchatowie. Pod koniec roku zmodernizowano sklep w Centrum Handlowym Korona we Wrocławiu oraz zmieniono jego lokalizację

Zgodnie z przyjętą strategią spółka w 2012 roku otwierała kolejne sklepy, a także remontowała stare, dostosowując je do nowej stylistyki. Nowy wystrój sklepów został zaprojektowany przez firmę Schwitzke Górski sp. z o.o.
Wojas zadebiutował na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w 2008 roku. Pozyskane na rynku pieniądze spółka przeznaczyła na rozwój sieci sprzedaży. W efekcie w ciągu kilku lat liczba salonów Wojas niemal się podwoiła.