Tally Weijl: będą nowe salony w nowym koncepcie

Salon Tally Weijl

Salon Tally Weijl

Międzynarodowa sieć odzieży dla młodych kobiet na świecie posiada ponad 770 sklepów w 31 krajach. W Polsce ma 51 salonów własnych i 2 franczyzowe. Tally Weijl Polska sp. z o.o. planuje dalszą ekspansję w większych miastach na terenie kraju.

– W 2013 roku planujemy otwarcie kolejnych salonów własnych. Mamy już podpisane trzy umowy najmu z będącymi w trakcie realizacji centrami handlowymi. Są to Poznań City Center, rozbudowywane CH Wzgórze w Gdyni oraz lubelskie CH Atrium Felicity. Obecnie pracujemy nad nowym konceptem salonów. Wszystkie nowo otwierane lokale będą miały nowy wystrój oraz większą powierzchnię handlową – mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Walencewicz, Expansion Manager, Tally Weijl Polska sp. z o.o.

Średnia powierzchnia lokali otwieranych przez spółkę ma ok. 200 – 250 mkw. – Nowo otwierane placówki będą znacznie większe. Pierwszym, otwartym w nowym koncepcie będzie salon w CH Wzgórze w Gdyni. Będzie miał ok. 370 mkw. i będzie flagowym sklepem Tally Weijl – dodaje Walencewicz.

W Polsce markę reprezentuje  Tally Weijl Polska sp.z o.o., spółka jest odpowiedzialna za ekspansję na polskim rynku i pracuje samodzielnie reprezentując spółkę szwajcarską. Pierwszy sklep sieci na polskim rynku uruchomiono w 2000 roku.

Tally Weijl jest międzynarodową marką w świecie mody, projektantem, producentem i dystrybutorem odzieży dla młodych kobiet i dziewczyn. Firma została utworzona w roku 1984 przez Tally Elfassi-Weijl i Beat Grüring w Lohn w kantonie Solothurn (Szwajcaria). Przedsiębiorstwo jest reprezentowane w 31 krajach, posiada ponad 770 sklepów i zatrudnia na całym świecie ponad 2800 pracowników.

Reklama

Galeria Jurajska