Bogusz Kruszyński, Redan: sprzedaż e-commerce wzrosła o blisko 100 proc.

Redan SA

Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA

Redan dynamicznie rozwija sprzedaż marek odzieżowych Top Secret, Troll oraz Drywash realizowaną za pośrednictwem Internetu. W całym 2012 roku działalność e-commerce zapewniła grupie nieco ponad 21,6 mln zł przychodów. Oznacza to wzrost o 98,9 proc. względem 10,7 mln zł uzyskanych ze sprzedaży w e-sklepie w 2011 roku. Dynamika sprzedaży w sklepie on-line przyspiesza z każdym kolejnym okresem. Przypomnijmy, że w pierwszych sześciu miesiącach 2012 roku sprzedaż Redanu w kanale e-commerce rosła licząc rok do roku o 88 proc.

– Zakładamy kontynuowanie dynamicznego rozwoju e-commerce w kolejnych okresach. To najszybciej rozwijający się kanał sprzedaży naszej Grupy, którego udział w łącznych przychodach systematycznie rośnie – podkreślił Bogusz Kruszyński, Wiceprezes Redan SA. Zgodnie z założeniami Zarządu Redanu, kanał e-commerce wytypowany jako jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się w segmencie fashion, realizuje założone cele.

Redan przygotowuje się do uruchomienia sklepu internetowego w Rosji.

Na koniec grudnia sieć Textilmarket składała się z 275 sklepów własnych. Natomiast w sieci sprzedaży Top Secret, Troll i DryWash w tym okresie funkcjonowało 230 sklepów własnych i franczyzowych.

Redan SA jest właścicielem marek odzieżowych: Top Secret, Troll i Drywash oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. W Polsce Redan zatrudnia 2 tys. osób. Sprzedaż jest prowadzona w 4 sieciach detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textilmarket liczących ponad 500 sklepów. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska