Rossmann
Rossmann

Po raz pierwszy na polskim rynku drogeria Rossmann otwiera sklep w centrum wyprzedażowym. Sieć drogerii uruchomi w Factory Warszawa Annopol regularny sklep.

Rossmann zajmie jeden z największych lokali w obiekcie, powstającym na Białołęce i należącym do największej w kraju sieci centrów wyprzedażowych, zarządzanych przez Neinver Polska.

Na powierzchni ponad 365 mkw. klienci będą mieli do dyspozycji drogerię, która zapewni pełną ofertę znaną z innych sklepów tej sieci.

– Nasza współpraca z marką Rossmann trwa już od kilku lat, jednak nowy sklep będzie wyjątkowy, ponieważ w żadnym innym centrum outlet w Polsce nie ma takiej drogerii. Cieszymy się, że debiut sieci w zupełnie nowym dla niej segmencie, odbywa się właśnie w Factory Warszawa Annopol. Będzie to doskonałe uzupełnienie naszej oferty outletowej, korzystne zwłaszcza dla klientów mieszkających na Białołęce i stale rozwijających się warszawskich przedmieściach. Dla mieszkańców osiedli sąsiadujących z Factory, będzie to pierwsze i najbliższe centrum handlowe w okolicy – mówia Agata Brzezińska, country manager Neinver Polska.

Po otwarciu Factory Warszawa Annopol, będzie to już druga drogeria Rossmann funkcjonująca w centrach handlowych Neinver Polska. Pierwsza została otwarta we wrocławskim Futura Parku.

– Będziemy kontynuować współpracę z Neinver Polska. Tym bardziej, że zgodnie z naszą strategią w 2013 roku planujemy otwarcie 150 sklepów Rossmanna – twierdzi Marek Maruszak, prezes zarządu Rossmann Polska.

Na budowie Factory Warszawa Annopol zakończono roboty drogowe. Gotowe są już parkingi dla 800 samochodów, chodniki oraz tereny zielone. Wewnątrz budynku trwają intensywne prace wykończeniowe, m.in. trwa ostateczne szlifowanie posadzek, montaż podwieszanych sufitów, a w łazienkach układane są płytki. Rozpoczęły się już procedury związane z odbiorem technicznym budynku.

Factory Warszawa Annopol to już drugie w stolicy centrum wyprzedażowe tej marki. Pierwsze działające w Ursusie było w 2002 roku jedynym centrum outlet w Polsce. Najnowsza inwestycja Neinver będzie największym w regionie obiektem handlowym tego typu, obejmującym swoim zasięgiem ponad 3 mln potencjalnych klientów. Po otwarciu przewidzianym na pierwszy kwartał 2013 roku, będzie w nim funkcjonowało 120 sklepów, takich marek jak: Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levi’s, Cross Jeans, Big Star, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel.

Nowe centrum Factory, powstające przy skrzyżowaniu Trasy Toruńskiej z ul. Annopol, jest pierwszym centrum wyprzedażowym w Warszawie, które będzie działało w prawobrzeżnej części miasta. Inwestycja powstaje zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza przyznany temu obiektowi środowiskowy certyfikat BREEAM.

Generalnym wykonawcą inwestycji wartej 35 mln euro jest Budimex. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski. Za komercjalizację obiektu odpowiada inwestor i zarządca obiektu, firma Neinver.

Neinver jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. Neinver posiada doświadczenie w najważniejszych sektorach branży nieruchomości, obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii.