Unibail-Rodamco: nowi najemcy branży fashion w Galerii Mokotów

Galeria Mokotów

Galeria Mokotów

– Łączna powierzchnia marek i sklepów, które w 2012 roku dołączyły do grona najemców Galerii Mokotów wynosi 4470 mkw., co stanowi ponad 7 procent całkowitej powierzchni handlowej centrum. Oprócz zawarcia 30 umów z nowymi klientami, w 2012 roku przedłużono umowy najmu z 40 podmiotami – mówi Irmina Opala, Leasing Manager w Unibail-Rodamco.

W 2012 roku w Galerii Mokotów skompletowano najemców tzw. Złotej Alei. To pasaż na pierwszym poziomie centrum, gdzie swoje salony mają polskie i światowe marki ekskluzywne m.in.: Max Mara, Marella, La Mania, Mont Blanc, Tous czy Hugo Boss.

Do tego grona w tym roku dołączyli polscy projektanci – duet Bohoboco i Robert Kupisz. W Złotej Alei swoją działalność zapoczątkował także monobrandowy salon renomowanej niemieckiej marki JOOP!.

– Jesteśmy postrzegani jako centrum handlowe koncentrujące się na ofercie modowej. Za tym konsekwentnie budowanym wizerunkiem idą oczywiście nasze starania o pozyskanie rozpoznawalnych marek z segmentu odzieżowego, które pozwolą nam jeszcze bardziej urozmaicić naszą propozycję modową. Chcemy na warszawski Mokotów ściągać miłośników mody ze średniej i wyższej półki – dodaje Paweł Klimczak, dyrektor Galerii Mokotów.

W ubiegłym roku na otwarcie swojego salonu w Galerii Mokotów zdecydowała się także jedna z wiodących marek odzieżowych na świecie – Tommy Hilfiger. W pierwszej połowie roku oferta Galerii Mokotów została rozszerzona o pierwszy w Polsce monobrandowy salon U.S. POLO ASSN. Ta amerykańska marka, obecna na rynku od 1890 roku, jest własnością Amerykańskiego Stowarzyszenia Klubów POLO w USA i Kanadzie. W ofercie sklepu znajduje się obuwie, będące połączeniem elegancji i wygody.

W Galerii Mokotów w 2012 roku otwarto także sklepy marek: Victoria’s Secret Beauty&Accessories, Bath & Body Works, American Eagle Outfitters, Vans oraz Michael Kors. Ten ostatni salon to pierwszy w Polsce sklep monobrandowy popularnego, amerykańskiego projektanta mody.

W roku ubiegłym portfolio Galerii Mokotów wzbogacone zostało o brytyjską markę odzieżową Karen Millen.

Jak twierdzą przedstawiciele warszawskiej galerii początek 2013 roku także będzie obfitował w debiuty. 25 stycznia firma Abercrombie & Fitch, otworzyła w Galerii Mokotów pierwszy salon marki Hollister w Europie Środkowo-Wschodniej, a już niebawem w mokotowskim centrum otworzy się monobrandowy salon Gerard Darel.

Kilka miesięcy temu rozpoczęta została rozbudowa centrum i przebudowa piętra restauracyjnego. Ta inwestycja pochłonie blisko 55 mln zł netto i zakończy się na przełomie kwietnia i maja 2013 r.

Galeria Mokotów należy do firmy Unibail-Rodamco. Na trzech piętrach w galerii handlowej mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, usługi oraz parking na 2300 samochodów. Powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100 proc.

Reklama

Galeria Jurajska